Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

1. Wiek: 17
2. Kontakt e-mail: [email protected]
3. Steam ID oraz namiary: http://steamcommunity.com/profiles/76561198199712171/ steam ID: STEAM_1:1:119723221
4. Link do profilu hlstatsx. : http://hlstatsx.strefagier.com.pl/hlstats.php?mode=playerinfo&player=289
5. Coś o sobie, czy byłeś już gdzieś adminem, dlaczego to właśnie Ciebie szukamy, itd. :

Witam

Niestety nigdy nie bylem adminem, nie ukrywam chciałbym spróbować jak to jest :)

Coś o sobie, hmm także jestem Stachu, gram na placu od 2 lat, wszyscy mnie znają, jedni lepiej drudzy gorzej. Interesuję się motoryzacją, a najbardziej marką Mercedesa ( W której będę pracował we ferie, ale to mniej ważne). W wolnej chwili chodzę na siłownię, a 2 razy w tygodniu jeżdżę na piłkę halową, jestem wysportowany, ale lubię sobie popykać w cs :).

Nigdy nie przydarzyło mi się żebym przyszedł na serwer w złym humorze i zarażał nim innych. Jestem otwarty na jakiekolwiek rozmowy, debaty i inne formy komunikacji :), lubię sobie pożartować z innymi "śmieszkami serwerowymi", ogólnie jestem typem człowieka towarzyskiego (bynajmniej teraz :) ) Fakt faktem moja przeszłość nie jest kolorowa, byłem szczeniakiem który myślał ze ma pod sobą całą społeczność serwera, ale na szczęście po 2 miesiącach przerwy spowodowanej pbanem, dostałem drugą szanse od Jesusa, za co mu bardzo dziekuje. Jak widać po moim sourcebans'ie dobrze ją wykorzystałem. No, to tyle o mnie :D. Mam nadzieję ze moje podanie będzie rozpatrzone pozytywnie 

Pozdrawiam

Stachu 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Stasiu jak dla mnie zawsze był w porządku. Na tak.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Stachu powinienem być na nie bo jak bys miał adma miałbym już kilka pbanów a zaryzykuje i jestem na tak 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi