Jump to content
Szjdss

[TTT] Szejdi

Recommended Posts

Witam.

1. Wiek: 16.
2. Adres e-mail: [email protected]
3. Steam ID oraz namiary: STEAM_1:0:49927330.
4. Czy byłeś kiedyś adminem, doświadczenie jako administrator: Nigdy nie byłem administratorem na żadnym oficjalnym serwerze.

5. Czemu chcesz być administratorem sieci SG, dlaczego powinieneś zostać przyjęty: W ostatnich tygodniach, a nawet miesiącach aktywność niektórych administratorów jest prawie znikoma, toteż dodatkowa para rąk nie zaszkodzi. W dodatku, często spotykam się z narzekaniem na niesprawdzone reporty, czym mógłbym się zająć i z powodu mojego szybkiego przyswajania nawykuz czasem robiłbym to coraz sprawniej. Jestem również dosyć znajomą stałym graczom osobą, ponieważ na serwerze gram od 2014 roku, co dla administratora jest całkiem ważną cechą. Nie podoba mi się też ostatnio mający miejsce napływ nowych graczy, tych spokojnych i nie, tylko z mutacją i bez, dlatego chciałbym przerzucić ich przez sito i pozbyć się tych, którzy przeszkadzają innym w grze. Z góry również zapewniam, że w przeciwieństwie do niektórych administratorów nie mam zamiaru nadużywać komend z zakładki fun takich jak explode czy launch.

Pozdrawiam wszystkich bardzo cieplutko,

Szejdi.

Edited by Szjdss

Grałem z nim na TTT i jest sympatyczną osobą.

Jestem na tak.

7 godzin temu, Szjdss napisał:

ponieważ na serwerze gram od 2014 roku, co dla administratora jest całkiem ważną cechą

Bardzo ważna cechą administratora jest, że gra od 2014 roku. Ty jak będziesz administratorem będziesz ją spełniał. Jestem na tak.

Szejdi jest znany na naszym serwerze cały czas stara się pomagać innym, świetnie się z nim gra i nada się na posade administratora.

Jestem na tak

Cze,