Jump to content
Sign in to follow this  
doodzio

Dozwolone Dodatki / Skrypty w misjach

Recommended Posts

Jak w temacie piszecie jakie mody były by dopuszczalne na serwerze po stronie klienta.
W grę nie wchodzi nic co dodaje dodatkowe elementy wyposażenia, pojazdy itd.
Jeśli coś nie działa np. nie da się wejść z podanym na liście modem proszę o feedback, postaram się z tym szybko uporać.

Oraz jakie skrypty chcielibyście widzieć w misjach.
MODY:

CBA ( wymagane przez inne mody )
TFAR ( zalecane )
ARES ( zeus )

ShackTac

Blastcore
DynaSounds
Enhanced Soundscape

JSRS
SKRYPTY:
Mag Repack.
Simple Earplugs
Heli Parachute Jump ( KP Liberation )

LEGENDA
ZIELONE -> dozwolone
FIOLETOWE -> zaakceptowane czekaj na dodanie
Złote -> własne / inspirowane zewnętrznymi skryptami

Edited by doodzio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miło byłoby zobaczyć na serwerze Mag Repack.

 

Skrypt pozwala na łączenie niepełnych magazynków w bardzo prosty sposób. Podczas niektórych akcji, w których rzadko odwiedzamy bazę/respawn, bardzo łatwo można znaleźć się w sytuacji kiedy mamy kilka prawie pustych magazynków.

 

Jest dostępny w postaci samodzielnej modyfikacji jak i skryptu. Jeżeli udostępnienie go jako modyfikacji po stronie klienta będzie problematyczne, można dodać skrypt do misji najczęściej grywanych na serwerze.

Dodanie skryptu do misji wymaga jedynie wklejenia jednego folderu do plików misji i dodanie po jednej linijce tekstu do description.ext i init.sqf .

 

//Dziś postaram się naprawić liberation + dodać ten skrypt

Edited by doodzio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja osobiście bardzo mocno bym przygarnął wszelkie dźwięki JSRS, bo te podstawkowe już mi niszczą uszy. 

//Ciekawe, zobaczę co da się zrobić, kiedyś ktoś pisał o blastcore nie pamiętam jak to się skończyło

Edited by doodzio

Share this post


Link to post
Share on other sites

@doodzio Wystarczy dodać Blastcore i DynaSounds i Enhanced Soundscape czy jakoś tak. Wszystko to jest na Workshopie i poprawia dźwięk w mojej opinii lepiej niż JSRS.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 26.02.2018 o 15:59, Robaczan napisał:

Ja osobiście bardzo mocno bym przygarnął wszelkie dźwięki JSRS, bo te podstawkowe już mi niszczą uszy.

Godzinę temu, Barnaba napisał:

@doodzio Wystarczy dodać Blastcore i DynaSounds i Enhanced Soundscape czy jakoś tak. Wszystko to jest na Workshopie i poprawia dźwięk w mojej opinii lepiej niż JSRS.

 

Nie widzę problemu żeby dodać wszystkie 4 każdy weźmie co mu lepiej pasuje tylko klucze będziemy musieli częściej aktualizować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja od siebie napisałbym coś na wyskakiwanie z helek  chyba że ktoś z was zna coś takiego gotowego to będzie szybciej.

//Prawie zrobione testy i szlify. Na razie trzeba dodawać ręcznie do pojazdu wywołanie skryptu .
 

Spoiler

 



Jak część z was która była na ZEUSIE którego nie było :-) widziała wszystkie skrypty wypisane wyżej zostały do niego dodane jak i część znanych dobrze z liberki revive i opcje dodatkowe.

Planowane jest do zeus dodanie arsenału znanego z liberki ew coś innego jestem otwarty na propozycje, oraz zapisywanie setów + załadowanie ich po śmierci.
 

Edited by doodzio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Można by było dodać takie coś jak kajdankowanie cywili w Zeusie i zarzucanie broni na plecy w miejscach przeznaczonych dla cywili lub w bazie

 

//DooDziO
Poszukam.
Ew coś ala capture w liber. Najprościej było by to zrobić dodając to do konkretnej frakcji np cywili. Zapytam Barnabe jak by mu pasowało

Edited by doodzio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shay. To jest misja z symylacja.

Chcesz mieć taką symulacje na zeusie czy po prostu skrypt który pozwoli ci przeżyć awaryjne lądowanie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Shay27 ta misja bazuje na niezniszczalnych helikopterach. Następnie sama zadaje im obrażenia. Pewien czas po wylądowaniu niszczy helikopter. 
Ciekawe jest to że dodatkowy ogień zabija ale się respisz obok wraku.

https://youtu.be/diiTEXNl8K4
Jeśli ma zrobić takie coś żeby każda helka mogła przetrwać to muszę pokombinować z eventami zniszczeń żeby nie dało się zadać np więcej jak 95% uszkodzeń i dopiero po wylądowaniu odpalić  wybuch)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nie kończyłem studiów programistycznych nie umim tego zrobić :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znalazłem coś co pewnie by ci pasowało.

https://github.com/Rafael09ED/Arma

BTW Nie spotkałem jeszcze studiów gdzie uczono skryptów w armie.

Wystarczy trochę wiki poczytać żeby mieć jakiekolwiek pojęcie jak by to mogło działać.

Niestety wiki jest strasznym syfem ( słabo są opisane klasy i ich nadpisywanie)


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×