Skocz do zawartości
doodzio

Dozwolone Dodatki / Skrypty w misjach

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Jak w temacie piszecie jakie mody były by dopuszczalne na serwerze po stronie klienta.
W grę nie wchodzi nic co dodaje dodatkowe elementy wyposażenia, pojazdy itd.
Jeśli coś nie działa np. nie da się wejść z podanym na liście modem proszę o feedback, postaram się z tym szybko uporać.

Oraz jakie skrypty chcielibyście widzieć w misjach.
MODY:

CBA ( wymagane przez inne mody )
TFAR ( zalecane )
ARES ( zeus )

ShackTac

Blastcore
DynaSounds
Enhanced Soundscape

JSRS
SKRYPTY:
Mag Repack.
Simple Earplugs
Heli Parachute Jump ( KP Liberation )

LEGENDA
ZIELONE -> dozwolone
FIOLETOWE -> zaakceptowane czekaj na dodanie
Złote -> własne / inspirowane zewnętrznymi skryptami

Edytowane przez doodzio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Miło byłoby zobaczyć na serwerze Mag Repack.

 

Skrypt pozwala na łączenie niepełnych magazynków w bardzo prosty sposób. Podczas niektórych akcji, w których rzadko odwiedzamy bazę/respawn, bardzo łatwo można znaleźć się w sytuacji kiedy mamy kilka prawie pustych magazynków.

 

Jest dostępny w postaci samodzielnej modyfikacji jak i skryptu. Jeżeli udostępnienie go jako modyfikacji po stronie klienta będzie problematyczne, można dodać skrypt do misji najczęściej grywanych na serwerze.

Dodanie skryptu do misji wymaga jedynie wklejenia jednego folderu do plików misji i dodanie po jednej linijce tekstu do description.ext i init.sqf .

 

//Dziś postaram się naprawić liberation + dodać ten skrypt

Edytowane przez doodzio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ja osobiście bardzo mocno bym przygarnął wszelkie dźwięki JSRS, bo te podstawkowe już mi niszczą uszy. 

//Ciekawe, zobaczę co da się zrobić, kiedyś ktoś pisał o blastcore nie pamiętam jak to się skończyło

Edytowane przez doodzio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@doodzio Wystarczy dodać Blastcore i DynaSounds i Enhanced Soundscape czy jakoś tak. Wszystko to jest na Workshopie i poprawia dźwięk w mojej opinii lepiej niż JSRS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dnia 26.02.2018 o 15:59, Robaczan napisał:

Ja osobiście bardzo mocno bym przygarnął wszelkie dźwięki JSRS, bo te podstawkowe już mi niszczą uszy.

Godzinę temu, Barnaba napisał:

@doodzio Wystarczy dodać Blastcore i DynaSounds i Enhanced Soundscape czy jakoś tak. Wszystko to jest na Workshopie i poprawia dźwięk w mojej opinii lepiej niż JSRS.

 

Nie widzę problemu żeby dodać wszystkie 4 każdy weźmie co mu lepiej pasuje tylko klucze będziemy musieli częściej aktualizować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ja od siebie napisałbym coś na wyskakiwanie z helek  chyba że ktoś z was zna coś takiego gotowego to będzie szybciej.

//Prawie zrobione testy i szlify. Na razie trzeba dodawać ręcznie do pojazdu wywołanie skryptu .
 

Spoiler

 



Jak część z was która była na ZEUSIE którego nie było :-) widziała wszystkie skrypty wypisane wyżej zostały do niego dodane jak i część znanych dobrze z liberki revive i opcje dodatkowe.

Planowane jest do zeus dodanie arsenału znanego z liberki ew coś innego jestem otwarty na propozycje, oraz zapisywanie setów + załadowanie ich po śmierci.
 

Edytowane przez doodzio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Można by było dodać takie coś jak kajdankowanie cywili w Zeusie i zarzucanie broni na plecy w miejscach przeznaczonych dla cywili lub w bazie

 

//DooDziO
Poszukam.
Ew coś ala capture w liber. Najprościej było by to zrobić dodając to do konkretnej frakcji np cywili. Zapytam Barnabe jak by mu pasowało

Edytowane przez doodzio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Shay. To jest misja z symylacja.

Chcesz mieć taką symulacje na zeusie czy po prostu skrypt który pozwoli ci przeżyć awaryjne lądowanie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Shay27 ta misja bazuje na niezniszczalnych helikopterach. Następnie sama zadaje im obrażenia. Pewien czas po wylądowaniu niszczy helikopter. 
Ciekawe jest to że dodatkowy ogień zabija ale się respisz obok wraku.

https://youtu.be/diiTEXNl8K4
Jeśli ma zrobić takie coś żeby każda helka mogła przetrwać to muszę pokombinować z eventami zniszczeń żeby nie dało się zadać np więcej jak 95% uszkodzeń i dopiero po wylądowaniu odpalić  wybuch)
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie kończyłem studiów programistycznych nie umim tego zrobić :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem coś co pewnie by ci pasowało.

https://github.com/Rafael09ED/Arma

BTW Nie spotkałem jeszcze studiów gdzie uczono skryptów w armie.

Wystarczy trochę wiki poczytać żeby mieć jakiekolwiek pojęcie jak by to mogło działać.

Niestety wiki jest strasznym syfem ( słabo są opisane klasy i ich nadpisywanie)


 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×