Jump to content
Sign in to follow this  
Lodomireu

Problem z brońmi

Recommended Posts

Witam. Jestem nowy w GModzie i za bardzo nie mogę pomóc koledze. Problem jest następujący: Kolega pobrał wszystkie pliki i zasubskrybował wszsytko to co było potrzebne pod komendą !tekstury na TTT, Jednak wchodząc do gry widzi wielkie errory jako bronie (Famas, galil, m4 są normalne/ tec, sniperka już nie). Mógłby ktoś pomóc? Z góry dzięki :D

To spotyka każdego nowego gracza GModa.

Przypuszczam,że nie ma CS: Source i dlatego ma errory.

"cl_downloadfilter all" w konsoli powinno załatwić sprawę

Po wpisaniu tego ja mam dalej errory na tych broniach

Na twoim miejscu spróbował bym odinstalować garry's moda i zainstalować ponownie, bynajmniej mnie to pomogło jak miałem problem z dodatkami(addons) w grze.

Upewnij się, że posiadasz grę na steam counter strike:source bądź pliki z teksturami zawierające z tej gry.

Innymi słowy nie jest, to problem serwera, a twojej aktualnej wersji garry's moda. 

Ja pobrałem pliki z teksturami css i tez nie mam tekstur kilku broni. Zainstalowałem jeszcze raz Gmoda, ale to nic nie dało

Usunąłeś pliki z folderu addons, bo one zostają po mimo odinstalowania garry's moda ??

Tak usunąłem pliki przed odinstalowaniem. Ten plugin nic nie pomógł.

Nigdy tak nie miałem jak instalowałem od nowa gmoda. Zawsze po wrzuceniu plików miałem wszystkie tekstury, a teraz nie wiem o co chodzi

Dzień dobry :)

Generalnie powinno samo zassać wszystkie potrzebne pliki z serwera, bo tak jest skonfigurowany. Na końcu posta odrzucam Ci link do paczki, którą wypakuj do katalogu: \steamapps\common\GarrysMod\garrysmod\download

Jeśli trzeba, możesz śmiało nadpisać pliki.

Link do paczki:

http://redirect.internetdsl.pl/ttt/tekstury_broni.zip

PS.

Tutaj masz temat z teksturami:

http://strefagier.com.pl/index.php?/topic/10642-tutorial-wgrywania-modeli-do-gmoda/

W ostatnim poście masz link bezpośredni, bez reklam, z naszego serwera. Poradnik w pierwszym poście

Pozdrawiam