Skocz do zawartości
profeska

Komputer od podstawy do 12000zł (+/-) // 2018r.

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie, stworzyłem sobie taki zestaw komputerowy wliczając w to rzeczy (niezbędne) do funkcjonowania na komputerze odrazu wspomnę że jestem totalnie zielony w tych sprawach więc proszę o wyrozumiałość :) 
link: Sprzęt
I tutaj moje pytania odnośnie tego zestawu a mianowicie
1.Co o nim sądzicie, czy wszystko jest w porządku tzn ma swój ład i porządek (będzie działać? :Image00012:)
2.Zastanawiam się nad monitorem, chciałbym aby miał częstotliwość odświeżania 144hz i był w rozdzielczości FullHD, nie widzi mi się rozdzielczość WQHD i wyżej tak samo minmalna przekątna ekranu od 24 do 28 :/ (w tym zestawie dałem pierwszy lepszy dla przykładu)
3.Płyta główna- coś polecacie czy zostawić tak jak jest? ( nie ukrywam że tutaj patrzyłem na Audioboosta, Military Class 5-Guard-Pro, GAMING CERTIFIED ) 

4. Dyskiem SSD między 512GB a 1TB i czy nie jest wadliwy jak również dysk twardy?
5.Głośnikami i słuchawkami, interesuje mnie ten dźwięk przestrzenny 7.1
6.No i może posiada ktoś taką klawiaturę i czy jest warta polecenia? 
(7.Miejscem, bo nie jestem pewny czy ten sprzęt zmieści się w tej skrzynce).
Może wy coś polecacie? dajcie znać ;) 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Napisano (edytowane)

Na twoim miejscu zamieniłbym procesor z intela na Ryzena ; - ) ale to tylko moje skromne zdanie i poczekał na wyjście nowych RTX od nvidii, być może ceny się pozmieniają 

Edytowane przez Tácõ

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Raczej ryzen odpada bo komputer nie będzie mi służył tylko do grania a Ryzen chyba nie da rady tak mi sie zdaje a co do RTX to już wyszły :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi