profeska Napisano 2 Wrzesień 2018 Tak jak w temacie, stworzyłem sobie taki zestaw komputerowy wliczając w to rzeczy (niezbędne) do funkcjonowania na komputerze odrazu wspomnę że jestem totalnie zielony w tych sprawach więc proszę o wyrozumiałość link: Sprzęt I tutaj moje pytania odnośnie tego zestawu a mianowicie 1.Co o nim sądzicie, czy wszystko jest w porządku tzn ma swój ład i porządek (będzie działać? ) 2.Zastanawiam się nad monitorem, chciałbym aby miał częstotliwość odświeżania 144hz i był w rozdzielczości FullHD, nie widzi mi się rozdzielczość WQHD i wyżej tak samo minmalna przekątna ekranu od 24 do 28 (w tym zestawie dałem pierwszy lepszy dla przykładu) 3.Płyta główna- coś polecacie czy zostawić tak jak jest? ( nie ukrywam że tutaj patrzyłem na Audioboosta, Military Class 5-Guard-Pro, GAMING CERTIFIED ) 4. Dyskiem SSD między 512GB a 1TB i czy nie jest wadliwy jak również dysk twardy? 5.Głośnikami i słuchawkami, interesuje mnie ten dźwięk przestrzenny 7.1 6.No i może posiada ktoś taką klawiaturę i czy jest warta polecenia? (7.Miejscem, bo nie jestem pewny czy ten sprzęt zmieści się w tej skrzynce). Może wy coś polecacie? dajcie znać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tácõ Napisano 2 Wrzesień 2018 (edytowane) Na twoim miejscu zamieniłbym procesor z intela na Ryzena ; - ) ale to tylko moje skromne zdanie i poczekał na wyjście nowych RTX od nvidii, być może ceny się pozmieniają Edytowane 2 Wrzesień 2018 przez Tácõ 1 Havor dodał reakcję Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
profeska Napisano 2 Wrzesień 2018 Raczej ryzen odpada bo komputer nie będzie mi służył tylko do grania a Ryzen chyba nie da rady tak mi sie zdaje a co do RTX to już wyszły Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach