Jump to content
Sign in to follow this  
NavySealPL

Opis oraz Zasady Klas

Recommended Posts

Poniższa część jest uzupełnieniem Regulaminu

Nieuzbrojony Personel:

W skład tej grupy wchodzą Naukowcy przebywający w ośrodku. Podczas przeprowadzania eksperymentu z SCP-205 wystąpiła anomalia przez którą SCP zaczęły uciekać. Wcielający się w ów personel masz za wszelką cenę uciec z ośrodka. Posiadasz przydatną wiedzę na temat SCP przez co jesteś priorytetem dla Ochrony Placówki. Jeśli napotkasz jakiegoś Ochroniarza/MTF ma on niezwłocznie odeskortować Cię do wyjścia nawet kosztem własnego życia.

Główne zasady panujące podczas rozgrywanego incydentu:

- Nakaz bezpiecznej ucieczki.
-Zakaz zabijania Personelu Klasy D jeśli nie jest uzbrojona. Nie ma czasu do stracenia by zajmować się nieudanymi eksperymentami w Light Containment Zone (skrót: LCZ) lecz nie można pozwolić im na kontakt z niebezpiecznymi SCP (gdy Klasa D opuści wcześniej wymienioną strefę można ich zabić).
-Zakaz uzbrajania się w LCZ  gdy jest możliwość ucieczki. Broń tylko Cię spowolni.
 


Skład Nieuzbrojonego Personelu:
a) Naukowiec:
-Podstawowy pracownik nieuzbrojonego personelu
-Posiada podstawową kartę naukowca
-Jego zadaniem jest ucieczka.

b) Medyk:
-Doświadczony  pracownik nieuzbrojonego personelu.
-Posiada apteczkę oraz kartę naukowca.
-Jego zadaniem jest leczenie rannych osób oraz ucieczka.

c) Naukowiec Poziomu 3:
-Najbardziej doświadczony pracownik nieuzbrojonego personelu.
-Jest sprawniejszy od reszty personelu, widać to poprzez jego skok oraz prędkość.
-Posiada kartę naukowca oraz radio.
-Jego zadaniem jest ucieczka

 

Uzbrojony Personel:

Jest to Ochrona Placówki, której celem jest zajęcie się danymi sytuacjami bądź zagrożeniami w placówce. MTF to elitarny personel Fundacji, posiadający gamę od wysoce doświadczonych badaczy polowych do zatwardziałych w bojach wojskowych. Zadaniem tej grupy jest eskortowanie Nieuzbrojonego Personelu (Naukowców) a jako cel drugorzędny eksterminacja Personelu Klasy D, Rebelii Chaosu oraz SCP.

Główne zasady panujące podczas rozgrywanego incydentu:

- Naukowcy są twoim priorytetem. Posiadają oni cenną wiedzę której Fundacja nie może stracić. Masz ich bronić nawet za cenę życia.
- Personel Klasy D oraz SCP są zagrożeniem. Nie można pozwolić by którekolwiek uciekło.
- SCP 999 jest skrajnie przyjazny dlatego jest wyjątkem powyższej zasady. (patrz 23. pkt Regulaminu)
- Przestrzegaj łańcuchu dowodzenia. Znajduje się on samym dole opisów.
 

Skład Uzbrojonego Personelu:
a) Ochroniarz
- Członek personelu placówki dbający o bezpieczeństwo wewnątrz. Wykonuje polecenia Dowódcy Ochroniarzy i każdej wyżej postawionej osoby. 

b) Dowódca Ochroniarzy
- Najwyżej postawiony ochroniarz. Może dowodzić innymi ochroniarzami. Posiada kamery, dzięki którym może sprawdzać sytuację w różnych miejscach placówki. Musi wykonywać polecenia MTF NTF, Dyrektora oraz Członka Rady O5.

c) Ochrona MTF
- Lepiej wyszkolone, lecz wolniejsze jednostki Ochrony. Wykonują polecenia wyżej postawionych MTF. Ich głównym zadaniem jest przywrócenie porządku w placówce. Ze względu na łatwość otrzymania tej rangi, wśród Ochroniarzy MTF może przebywać Szpieg CI.

d) Medyk MTF
- Może wydawać polecenia Ochroniarzom MTF. Posiada apteczkę, dzięki której może uleczyć ranny zarówno swoje jak i towarzyszy.

e) Porucznik MTF
- Wyżej postawiony członek MTF. Może dowodzić Ochroniarzami MTF oraz Medykami MTF. Posiada kamery, dzięki którym może sprawdzać sytuację w różnych miejscach placówki.
f) MTF GAUSS
- Elitarny członek MTF. Tak jak MTF SCU jest niesamowicie wytrzymały. Posiada potężną broń zwaną "Gauss". Jest zaraz za Dowódcą więc może wydawać polecenia każdemu MTF. Przyjmuje rozkazy tylko od swojego Dowódcy, Dyrektora oraz Członka Rady O5.
g) Dowódca MTF
- Jest na równi z Dowódcą Ochrony. Może wydawać polecenia każdemu MTF poza MTF NTF oraz MTF SCU. Jako najlepszy MTF posiada najlepszą kartę ze wszystkich członków MTF.
h) MTF NTF
- Dobrze wyszkolony członek MTF. Pojawia się podczas trwania rundy na zmianę z Żołnierzem CI (losowo respi się raz jeden a raz drugi zespół). Jest to jednostka wsparcia, której głównym zadaniem jest wsparcie pozostałych jednostek MTF przebywających w placówce oraz zapanowanie nad łańcuchem dowodzenia Ochrony. 

i) MTF SCU
- Elitarny członek MTF. Jest niesamowicie wytrzymały na wszelkie obrażenia fizyczne. SCU jest elitą dlatego może mu rozkazywać tylko Członek Rady O5. Ci ludzie wiedzą co mają robić i jak mają robić dlatego nie przejmują się wydawaniem rozkazów.

j) Dyrektor Placówki
- Druga najwyżej postawiona osoba. Może wydawać polecenia każdemu za wyjątkiem Członka Rady O5. Posiada kartę najwyższego poziomu. Przez lata treningu jest jedną z najszybszych postaci.

k) Członek Rady O5
- Najwyżej postawiona osoba w całej placówce. Może wydawać polecenia każdemu. Jest niesamowicie szybki i wytrzymały. Również posiada potężną broń - "KSG". Tak jak Dyrektor Placówki, posiada kartę o najwyższej autoryzacji.

Łańcuchy dowodzenia:

- Ochrona Placówki
Ochrona ->MTF Creep-> Dowódca Ochrony

 

- MTF
Ochrona MTF(szpieg) -> Medyk MTF -> MTF Tester/Technik/Snajper ->Porucznik MTF -> MTF Komandorka  -> Dowódca MTF

 

- Specjalne jednostki
MTF NTF-> MTF SCU -> MTF Flame
 

 

Personelu klasy D :

Pracownicy klasy D to personel do utylizacji, wykorzystywany do obchodzenia się ze skrajnie niebezpiecznymi anomaliami. Pracownicy ci są zazwyczaj rekrutowani z zakładów penitencjarnych na całym świecie; są to osoby zazwyczaj skazane za brutalne przestępstwa, a najczęściej osadzeni w celach śmierci. W razie wystąpienia katastrofy w placówce pracowników klasy D należy w trybie natychmiastowym zneutralizować. Podczas rozgrywanego incydentu gracze wcielający się w ów personel mają jedyny cel - przeżyć. Jest to klasa narażona zarówno na ataki SCP, Ochrony Placówki oraz CI. Warto zapamiętać że Personel Klasy D jest cennym nabytkiem dla CI przez co można nawiązać współpracę by zostać eskortowanym. 

 

Główne zasady panujące podczas rozgrywanego incydentu:

- Masz uciec. Też jesteś człowiekiem i masz takie samo prawo do życia co Naukowcy.
- Możesz nawiązać współpracę z SCP-999 oraz SCP-035. 
- Wszystko co znajdziesz to twoje. 

 

Skład Klasy D :
a) Personel Klasy D
-Podstawowy członek Klasy D 
-Nie posiada żadnych specjalnych zdolności ani przedmiotów
b) Gruby Klasy D
-Lubi jeść w wyniku czego jest otyły
-Jest bardzo wolny lecz może przyjąć dużo obrażeń
-Posiada kartę poziomu 1

c) Chudy Klasy D
-Jest szczupły
-Posiada bardzo duża szybkość poruszania się
-Ma bardzo mało zdrowia
-Posiada kartę poziomu 1

d) Weteran Klasy D
-Doświadczony członek Klasy dzięki swojemu stażowi nabył umiejętności ułatwiające przetrwanie
-Jest szybki oraz wysoko skacze
-Posiada kartę poziomu 1

e) Kameleon Klasy D
-Ukradł naukowcom kombinezon kamuflujący dzięki czemu potrafi wtapiać się w otoczenie
-Ze względu na posiadanie kombinezonu jest wolniejszy od większości personelu z wyjątkiem Grubego
-Posiada kartę poziomu 1
f) Opętany Klasy D
-Jest opętany przez SCP w wyniku czego uzyskał zdolność regeneracji
-Posiada kartę poziomu 1 

 

Chaos Insurgency / Rebelia Chaosu (w skrócie "CI"):

W oczach większości pracowników Fundacji i świata anomalnego Rebelia była grupą, która zdradziła Fundację SCP z kilkoma naukowcami i wykradła niektóre obiekty anomalne. Rebelia Chaosu jest nieco podobna do organizacji, z której powstała. Nieposiadający jednak takich możliwości dowódczych, jak klasa Gamma, czy personel klasy Alfa, który często tworzą osoby posiadające minimum lub brak jakiejkolwiek wiedzy na temat anomalii, ale akceptujące oferty zatrudnienia, nie chcąc spędzić reszty życia w szarym świecie pozbawionym czynnika anomalnego. To robotnicy: jest ich wiele i nie są istotni. Gracz wcielający się w tą podczas rozgrywanego incydentu ma dwa proste zadania - "sabotować placówkę" oraz "zebrać jak najwięcej nowych rekrutów". Sabotować placówkę można poprzez zabijanie Naukowców oraz Ochronę Placówki natomiast nowych rekrutów można pobrać poprzez eskortowanie Klasy D (pamiętaj że nie każdy jest tego wart więc nikt nie będzie miał za złe zabiciu mniej cennych osobników).

 

Główne zasady panujące podczas rozgrywanego incydentu:

- Zadaniem głównym jest zniszczenie Placówki. Wrogiem jest Fundacja i podlegający im ludzie więc możesz nie przejmować się SCP lecz pamiętaj że oni mogą się tobą zainteresować.
- Personel Klasy D jest cennym źródłem informacji. Postaraj się przechwycić tylu ilu zdołasz.
 

Skład CI:

a) Żołnierz CI:
- Były MTF który się zbuntował. Pojawia się podczas trwania rundy na zmianę z MTF NTF (raz pojawiają się jedni a raz drudzy)
dzięki czemu może udawać przed innymi graczami że przybyło wsparcie MTF NTF. 

b) Szpieg CI: 
- Odradza się wraz z Ochroną Placówki. Działa pod przykrywką jako Ochrona MTF. Jego głównym zadaniem jest sabotaż placówki od wewnątrz. Jesteś szpiegiem i powinieneś zachowywać się jak szpieg.

c) Agent CI:
- Odradza się razem z Personelem klasy D. Wykorzystując swoje umiejętności może im pomóc wydostać się z placówki. Pamiętaj że nie jesteś sam - są jeszcze inni CI, więc jeżeli ich znajdziesz to nawiąż z nimi współpracę.

 


Global Occult Coalition/Globalna Koalicja Okultystyczna (w skrócie "G.O.C.")

GOC to zarówno siła polityczna, jak i samozwańcza policja w świecie paranormalnym. Ich największym powodem do dumy jest niszczenie nadnaturalnych istot, do czego używają wszelkiej dostępnej technologii najwyższego poziomu. Podczas rozgrywanego incydentu gracz wciela się w specjalny oddział który za wszelką cenę ma eskortować SCP w celach ████ ██████ ███. Dzięki swoim specjalnym pancerzom SCP postrzegają ich za sprzymierzeńców co ma pomóc w wykonaniu zadania.

Główne zasady panujące podczas rozgrywanego incydentu:
- Jesteś na tajnej misji. Każdy człowiek nie będący częścią twojej organizacji jest Ci wrogi, więc nie licz na miłe powitanie.
- Twoim nadrzędnym zadaniem jest zabezpieczenie SCP. Staraj się wyciągnąć ich jak najwięcej.

Opisy zrobione przez Administrację serwerów Breach Strefy Gier z małą pomocą scp-wiki.

Copyright © 2017-2019 StrefaGier.com.pl Proszę nie kopiować bez zezwolenia.

Edited by NavySealPL
Obulna poprawa oraz ujęcie G.O.C. w zasadach

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×