Jump to content
Sign in to follow this  
Angel1234

[skarga] Laki

Recommended Posts

Posted (edited)
[b]1. Nick osoby oskarżonej: [/b] Laki
[b]2. Steam ID osoby oskarżonej: [/b] STEAM_0:1:9509832
[b]3. Przybliżona data zajścia: [/b] 07.04.2019 godzina: około 14
[b]4. Nazwa mapy: [/b] ttt_dolls
[b]5. Opis sytuacji: [/b] Po tym jak Laki dał kosa na gracza, który okazał się innocentem, postanowiłem go zabić co też zrobiłem.
 Zabójstwo było zgodne z regulaminem "Rozgrywka - Punkt 5". Tłumaczenie Lakiemu, aby sprawdził regulamin, nie pomogło. Na swoją obronę powiedział,
 że skonsultował się z trzema adminami i uznali niby, że zasługuję na slaya. Laki dał mi slaya dopiero wtedy, gdy mapa się zmieniła i dlatego też straciłem
 dostęp do logów z tej sytuacji. Slay nie miał podanego powodu. Zacząłem dalej się bronić regulaminem i wysłałem mu w cytacie punkt 5 regulaminu i gdy
 dostrzegł, że nie ma racji zostałem zgagowany oraz zmutowany.
[b]6. Coś od siebie: [/b] Gram w ttt od 6 latu i nigdy nie spotkałem się z takim administratorem. 
Jeżeli nie chcecie się trzymać regulaminu to po co go ktokolwiek napisał? 

Zasady, które złamał wasz administrator:
Administrator powinien dawać przykład dobrego zachowania.
Administrator ma zakaz nadużywania władzy.
Administrator to obowiązek, a nie przywilej.+ 
W momencie zabójstwa niewinnego z powodu fałszywego kosa wina spoczywa na osobie, która go wydała. 

Edited by Arczi
Poprawa tytułu

Posted (edited)

Sytuacja wyglądała tak:

Graliśmy dollsy, bylem afk chwile bo konczylem mecz w heartstonie, ale caly czas mialem pod kątem oka monitor.

jakiś gracz X zaczął do mnie (innocenta) strzelać z tec9 , wiec odlozylem szybko telefon na bok, dalem na niego kosa, zabilem, sprawdzilem cialo, upewniłem się że nikogo nie ma wkoło mnie- co by ktoś potwierdził moją wersję, po czym wyjaśnilem na mikrofonie że dałem kosa na typa który był inno, bo próbował mnie zabić na afku, mam 30 hp, i ogólnie niefajnie.