Jump to content
Sign in to follow this  
Fluttershy

Do poprawy

Recommended Posts

Posted (edited)

Witam, 

Na wstępie gratulacje dla wszystkich pracujących przy trybie, świetna robota. Serwer na miarę dzisiejszych standardów. 

Chciałbym jednak powiedzieć o kilki rzeczach na które natrafiłem i powinny być poprawione. (uprzedzam że nie znam się na procesie tworzenia trybów, więc jeśli czegoś nie da się naprawić po prostu to zignorujcie, to moje subiektywne doświadczenia) 

1. Npc od questów mają zbugowaną animacje chodzenia, a podczas przyjmowania questa, jeśli npc odejdzie za daleko okno się samoistnie zamyka. 

2. Customowe bronie z szafki: problem z podniesieniem. Trzeba próbować, spamując E w różnych miejscach. 

3. Potrzeby postaci, tutaj wiem że da się to poprawić a jest to dosyć męczące. Kiedy przykładowo trzeba skorzystać z toalety lub położyć się spać, trafienie w miejsce gdzie skrypt się załączy jest straszne. 

4. Po śmierci (przypadkowo kliknąłem J, co powinno być usunięte) nigdzie nie było moich "zwłok" czy chociaż itemów, przez co straciłem karte na ktorą zbierałem godzinę.

5. Przedmioty po podniesieniu, nie pokazują się w eq, są tylko pod numerami, przez co nie da się ich schować do szafki. 

6. No i jeszcze lewitujące szachy u klasy D :P

To z grubsza wszystko, co najbardziej rzuca się w oczy. Proszę o rozpatrzenie tych punktów, bo serwer zapowiada się świetnie. Może nawet podzielić sukces brech'a. 

Pozdrawiam,

Fluttershy ;)

Edited by Fluttershy

Elo Pandero,

No to tak:

1. Za niedługo będzie zakupiony nowy skrypt na NPC wraz z Questami, wersja poprawiona która będzie pozwalała na więcej animacji. (etc)

2. Postawiony (prawdopodobnie) zostanie przycisk/guzik bądź po prostu oznaczone miejsce które będzie tzw: "aktywatorem", myślę że nie będzie z tym większego problemu.