Jump to content
azuspl

Breach: Remaster 2.0 - postępy

Recommended Posts

Tutaj są wypisywane informacje na temat postępu trybu.

*Temat będzie aktualizowany wraz z postępem

Beta testy zostaną ogłoszone, gdy zostanie ukończone większość rzeczy w trybie

 

Breach: Remaster 2.0

- Poprawione chodzenie

- Nowe EQ (Tryb SCP: Lost Control, dostępny na github)

- Potrzeba naciśnięcia "E" aby sprawdzić Gracza

- Rendering napisów pod Q

- System TargetID

- Nowy wygląd rozpoczęcia rundy

- Targetid dla naukowców itp z napisami typu Dr. Hoffman

- Dodano stamine + efekty

- Poprawka optymalizacji trybu

- Możliwe czystki contentu (mniej syfu do pobrania)

- Nowy system rund

- Dodano NVG

- Dodano Kamerę

- Dodano latarkę

- Dodano system baterii do przedmiotów (Tryb SCP: Lost Control, dostępny na github)

- Od teraz mając broń z cw, możemy korzystać z latarki pod F, inaczej musimy szukać tej ręcznej

- Poprawiono działanie systemu rund

- Dodano Rekontaminacje SCP 106

- Dodano Snav oraz Snav-ultimate (poprawione)

- Ulepszono Omega Warhead

- Dodano aby mtf i goc itp po respie jako wsparcie mieli nowe nazwy

- Poprawiono widoczność NVG

- Nowe Okulary nowy widok

- Mając zbroję, otrzymujemy mniejszy dmg

- Dodatkowy ekwipunek dla wsparcia

- Informacja za jaki czas wybuchnie Omega

- System informacji na ciałach

- Poprawiony HUD

- nowe dźwięki zobaczenia scp

- Nowa Adrenalina

- Dźwięk helikoptera

- Nowa ikona ucieczki

- nowy ekran śmierci (dokończyć system kto przez co umiera z powodem)

- Usunięto wszystkie scp

- Dodano SCP 106: Wizja, nowy system poruszania, dźwięki wydawane przez postać

- Odgłosy 106 w PD oraz dźwięk chodzenia po PD

- Odgłosy oraz komunikat gdy scp 106 ucieknie z placowki

- Plecak, który powiększa ekwipunek

- Efekt ekranu, będąc bardzo blisko SCP 106

- SCP posiadają dźwięk swój własny dźwięk chodzenia (SCP:CB)

- Odgłosy eskort, ucieczek dla każdej z drużyn

- Nie posiadając Maski gazowej, będąc w pomieszczeniu gazowym, zaczynamy kaszleć

- SCP 714 działa od teraz nie tylko na SCP 049, ale także na SCP 106

- Od teraz mając założoną Maskę gazowa, słyszymy dźwięk oddychania

- Mając maskę gazową na sobie, nie zejdziemy poniżej 10 staminy

- Rozmawiając przez radio, zostaje emitowany dźwięk włączenia rozmowy (tylko emituje, słyszą osoby w pobliżu, nie da się tym spamować, wiec spokojnie)

- Rework zakończenia rundy

- Exp za zabicia ma tylko goc, ci i guard oraz scp

- Zmieniono dźwięk zakończenia rundy

- Od teraz mając poniżej 30 hp, nasza postać wydaje cięższy oddech + dodatkowo słyszymy odgłos krwawienia

- Nasza postać zostawia za sobą ślady krwii, mając krytyczny poziom zdrowia

- Dodano teczkę powiększającą nasze EQ o jeden dodatkowy pasek slotów

- Zmniejszono broni na mapie (lepsza immersja, jeśli nie będzie nadmiaru broni)

- Dodano butelkę (strange bottle), która leczy do pełna + teleportuje do PD

- Usunięcie emotek

- Nosząc plecak, pojawia się na plecach

- Gruby Klasy D otrzymał poprawione skalowanie (maybe pomoże)

- Zmieniono skina Weteranki Klasy D (poprzedni powodował spadki FPS)

- Nowy skin O5

- Naprawiono Kameleona Klasy D

- Nowe modele MTF

- Posiadając aktywną maskę gazową, posiadamy Ją założoną na głowie

- NVG jest zakładany na głowę, jeśli zacznie być aktywny

- SCP 420-J jest widoczny, jeśli weźmiemy go do ręki

- Dodano resp plecaków oraz teczek

- Ogarnięto te pierdolone dźwięki które są co x czasu + zmniejszono ich głośność

- Mając SCP 714, gdy zaatakuje nas 049 lub 106, otrzymamy jedynie obrażenia, zamiast natychmiastowego efektu

- Ikonki przedmiotów

- Lekka zmiana ekwipunku
- Ikonka stunsticka
- Tracimy 1500 EXP za umieranie (zwiększy myślenie Graczy o próbie przetrwania niż deathmatchu)

- tracenie exp za przemiane w zombie (Ludzie przestaną wskakiwać pod 049, aby ich przemienił w Zombie)

- nowy model latarki

- Lekka zmiana F2

- Ulepszony system mgły

- Nowy model Vestów

- Nowy model Strange bottle

- Ulepszony system staminy + dodatkowo tracimy możliwość skoku gdy się zmęczymy

- Dodano wybuch Gate A pod Q dla NTF, GOC oraz Chaos

- Nowy wygląd EQ

- Interkom działa po naciśnięciu przycisku "E" + będąc w jego zasięgu otrzymujemy powiadomienie, aby nacisnąć przycisk "E"

- Mając okulary, posiadamy mniej staminy 60%, zamiast 100%

- Zamiast otrzymywać 200 EXP co rundę, otrzymujemy 800 EXP za przetrwanie do przybycia eskorty

- Ogarnięto z tym czasem pasków po bokach ekranu starting i ending

- Usunięto celownik

- Zmieniono dźwięki scarysound commotion

- Inny dźwięk komputerka, gdy zamyka drzwi

- Lepszy interfejs obserwatora

- Kucając pojawia się specjalna ikonka na ikonce staminy + dźwięk

- Przy rozpoczęciu odliczania do wybuchu Bramy A, pojawia się przy bramie bomba

- Zmiana ikon TAB

- Aby móc uruchomić wybuch Bramy A, trzeba być w jej pobliżu 

- Przyciemnianie ekranu podczas śmierci

- Poprawiono system ekranu gdy umrzemy

- ikona mikrofonu

- Dodano zbroję hazmatu + widok

- Zbroja Hazmatu jest odporna na SCP 106 oraz SCP 049 (Mogą nas obijać do 25 hp, dopiero później mogą wyrządzić większe szkody)

- Mając założoną zbroję hazmatu, nie możemy użyć niektórych przedmiotów

- SCP za poziomy

- Mając założony Hazmat, jesteśmy odporni na gaz

- Poprawiony system respu wsparcia

- Dodano SCP 427 (wzmacnia na dany okres, po czym zabija)

- Minimalistyczny HUD obserwatora

- Nowy zaaktualizowany system reportów, warnów oraz logów (update z gmodstore)

- Usunięto, aby przy slayu nie brało expa

- Ikona scp 427

- Poprawiony system nazw postaci

- Możliwość złapania Klasy D jako MTF (mtf otrzyma exp, a klasa d już nie, to taka dodatkowa opcja dla klasy d aby nie stracić exp za zaginięcie)

- Spolszczono report system

- Dźwięk eskortowania

- Dźwięk  rozpoczęcia rundy po przygotowaniu

- Więcej możliwości expa czyt. dokumenty (zbieramy dokumenty, a gdy uciekniemy lub zostaniemy eskortowani, to za każdy zebrany otrzymujemy exp)

- Nowy system informacji pod koniec rundy

- Poprawiono napisy

- Gdy wybuchnie Omega Warhead, pojawia się na końcu gif który ukazuje wybuch

- Pod koniec rundy pojawia się jeden z x gifów

- W zależności od typu SCP, wyświetlany jest jego typ: Keter, Euclid lub Safe (przytrzymać "E" aby sprawdzić)

- Na początku rundy scp otrzymuje informację z typem obiektu

- Zmieniono F2

- Dodano HUD Sanity (świadomości)

- Dodano system Sanity

- Będąc w pobliżu SCP 999, przywraca nam sanity

- Jako naukowiec widząc truchło, tracimy sanity

- Jako Klasa D, Guard, Naukowiec lub Chaos tracimy sanity gdy widzimy SCP (nie tyczy się scp 999)

- Jako Klasa D tracimy sanity x2 (Dla balansu, klasa D nie traci sanity widząc truchła, ale za to przez eksperymenty traci x2 na zobaczeniu SCP)

- Trzymając się w grupie, zyskujemy Sanity przykład: Naukowiec i naukowiec lub naukowiec i guard (to samo tyczy się reszty klas)

- Mając poniżej 20 hp, zaczyna spadać nam sanity

- Mając założoną Maskę gazową, widzimy mniej (balans do nieskończonej staminy nosząc maskę)

- Nosząc SCP okulary lub SCP-3244-J, będziemy co prawda otrzymywać pozytywne skutki, ale kosztem utraty sanity (nie wpływa na doświadczonych naukowców)

- Brak mgły po wyjściu z placówki

- Ekran po wyjściu z placówki powraca do normalnego

- Najeżdżając na Gracza, mamy pokazane, jak bardzo świadomy jest

- SCP 999 zostawia za sobą pomarańczowy ślad

- Dźwięk poruszania się SCP 999

- Wizja SCP 999

- Wizja SCP'ków w zależności od ich wielkości

- Dodano SCP 999

- Dodano SCP 066

- Nowy model SCP 066 (animowany)

- Animowane poruszanie SCP 066

- SCP 106 posiada nowe animowane decalsy

- Dźwięki SCP 066

- Za zabijanie jako naukowiec tracimy 6 sanity, a jako Klasa D 3 sanity

- Nowy model SCP 106

- Animacje SCP 106

- Dodano SCP 939

- Dodano Animacje 939

- Dodano dźwięki 939

- Wizja SCP 939

- Jako SCP 939 nie widzimy Gracza, dopóki się nie zacznie ruszać

- Dodano SCP 096

- Dodano animacje SCP 096

- Nowe działanie SCP 096

- Dodano dźwięki SCP 096

- Leczenie scp 939 i 096 po biciu/zabojstwie

- Dodano SCP 173

- Poprawiono działanie SCP 173

- SCP 714 działa na umiejętność scp 173

- Dźwięki 173

- Rekontaminacja scp 173 (komenda "br_recontain")

- Dźwięki Rekontaminacji 173

- Częstsze respy wsparcia (nie będzie w placówce pusto w pewnych momentach)

- Dodano rekontaminacje pod Q

- System Sanity działanie

Klasa D

-2 sanity co 1 sekunde widząc scp +1 sanity co sekundę widząc 999

Reszta klas: -1 sanity co sekundę widząc scp +1 sanity co 2 sekundy widząc 999

Naukowiec: -1 sanity widząc trupa co 3 sekundy (wrażliwość)

Klasa D  -3 sanity za zabójstwo

Naukowiec: -6 sanity za zabójstwo

Naukowiec i Guard lub guard i guard oraz naukowiec i naukowiec: +2 sanity co 8 sekund

Klasa D i Chaos lub Chaos i chaos oraz klasa d i klasa d: +2 sanity co 8 sekund

Mając poniżej 20 hp, spada -1 sanity co 4 sekundy

Mając scp okulary lub regeneracje, spada sanity -2 co 6 sekund (nie wpływa na naukowców)

Otrzymujemy pasywnie +1 sanity co 9 sekund

- Dodano SCP 457

- Model Gracza po zabiciu przez SCP 457, zamienia się w spalone truchło

- Wizja SCP 457

- Poprawiona wizja NVG

- Optymalizacja trybu

- Dźwięki SCP 457

- SCP 457 tworzy za sobą ogniste ścieżki, jeśli Gracz na to nadepnie, otrzyma obrażenia

- Podczas dekontaminacji danej strefy, pojawia się działko wraz z fortyfikacją. Działko strzela do SCP oraz Klasy D

- Dodano Zombie

- Dodano wizję Zombie

- Dźwięki zombie

- Dodano SCP 049

- Gdy Gracz ma Hazmat lub SCP 714, scp 049 go obija i mówi o zdejmowaniu danych przedmiotów

- Dźwięki SCP 049

- Zmniejszono na hudzie pod Q czcionkę

- Animacje SCP 049 (chodzenie, 'leczenie')

- Poprawione animacje Zombie

- Zombie będąc w pobliżu scp 049, zostają leczone

- Zombie musi chronić 049, a co za tym idzie musi mieć dystans pobliski 049, aby go chronić, inaczej zacznie tracić hp + pojawi się informacja

- Jeśli scp 049 zginie, zombie tracą część hp

- Dla Zombie SCP 049 jest widoczny przez ściany (większa szansa, że go odnajdą i będą się jego trzymali)

- Dodano model i animacje SCP 457

- Dodano rekontaminację SCP 049 (Gdy SCP 049 pozostanie 200 hp, wtedy upada na ziemię, a MTF może w tym czasie rozpocząć jego rekontaminację) Należy pamiętać, że scp 049 po 20 sekundach znów wróci do formy

- Naprawiono animacje SCP

- Jako SCP 049, możemy przemieniać trupy Graczy w Zombie

- Naprawiono dotychczasowe wykryte błędy

- System podnoszenia broni pod "E"

- Naprawiono kilka dodatkowo wykrytych błędów

- Usunięto większość useless klas postaci

- Aktualne efekty sanity:

Szepty

Efekt ekranu

wyrzut broni

trzęsienie ekranu

przyciemnienie ekranu

utrata kontroli nad postacią

dźwięki paranoi

straszak scp 173

odgłosy tuptania

jeden z losowych modeli potwora dla pobliskiego Gracza (zwidy)

wyginane kończyny postaci

różne obrazy/napisy na podłodze

- Jeśli Gracz nie ma pobranych tekstur i widzi inne osoby jako Errory, specjalny skrypt zastąpi errory na playermodel

- Ikona buldożera

- Naprawiono błąd z wysokością u scp na poczatku rundy

- Poprawiony system buldożera, lepsze działanie

- Dźwięk niszczenia drzwi przez buldożer

- Mając buldożer, nie możemy się ruszać

- Naprawiono aby spectator miał cały czas 100 sanity

- Naprawiono kolejne błędy

- Ukończono system sanity (efekty, działanie)

- Ustawiono statystyki SCP

- Poprawiono błędy

- Nowy system EXPA na poziomy

- Poprawiono oraz ulepszono interfejs

- Timer w kształcie kółka, który pokazuje czas ataku

- Zmiana nazw postaci

- Postacie innych Graczy, potrafią się za nami rozglądać

- Pomniejsze poprawki + statystki broni pod ALT, gdy najedziemy na broń

- Usunięto pojazdy (wiele błędów, niepotrzebny dodatek)

- Poprawiono skalowanie

- Nowe modele postaci
- Czystki contentu workshop (Będą jedynie 3 paczki do pobrania, zamiast 40)

- Naprawiono kilka większych błędów oraz poprawiono interfejs

- SCP wraz z ukazanymi umiejętnościami oraz wymaganym poziomem pod F2

- Nowy, zmodyfikowany oraz poprawiony base CW 2.0

- Dodano nowe bronie

- Ikony karabinów

- itemy postaci

- Spawny po mapie, nowe rozmieszczenie przedmiotów

 

=====================================================================
=====================================================================
DO ZROBIENIA:

- jak umieramy, poprawic system pokazywania

 

 

unknown.png

 

unknown.png

 

unknown.png

 

unknown.png

unknown.png

unknown.png

 

unknown.png

IMG_20200104_081938.png

skrinek.png

Edited by azuspl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaaktualizowano postępy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaaktualizowano postępy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Będzie dało się dać tylko błagam nie dodawaj losowego komputerka zamykającego drzwi.

Bardzo jest wkurzający.

 

P.S. Po kij dodałeś limit sprintu, wiesz jak to ułatwi scp gre?

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 11.01.2020 o 17:20, dom125 pl napisał:

Będzie dało się dać tylko błagam nie dodawaj losowego komputerka zamykającego drzwi.

Bardzo jest wkurzający.

 

P.S. Po kij dodałeś limit sprintu, wiesz jak to ułatwi scp gre?

Będzie limit sprintu, jeśli będziesz używał przedmiotów regenerujące staminę, lub przedmiotów, które powodują, że stamina nie spada, tak samo możesz oszczędzać sprint
SCP będą odrobinę wolniejsze niż dotychczas, będą testy, a tam będzie wszystko balansowane

Edited by azuspl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaaktualizowane postępy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaaktualizowano postępy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×