Jump to content
Punkie

[BR#2] Szczygiel

Recommended Posts

1. Wiek (preferowany >= 16). 21
2. Adres e-mail. [email protected] 
3. Steam ID oraz namiary. STEAM_0:0:81292697 discord: Szczygiel#5130
4. Czy byłeś kiedyś adminem, doświadczenie jako administrator. W Gmodzie nie, lecz bylem na kilku serwerach cs 1.6 w tym COD, JB czy FFA

5. Czemu chcesz być administratorem sieci SG, dlaczego powinieneś zostać przyjęty. Ze strefa gier jestem związany juz 3 lata. Poczatkowo gralem na br#3 gdzie zlapalem klimat Breacha. Po zmianie sprzetu zaczelem grac na #1, gdzie posiadałem zaufanego. Po "problemach" br1 przeszedlem na #2 gdzie jestem do teraz. Wśród graczy mysle ze jestem znany od dobrej strony, pomagam nowym, w razie czego upominam graczy by przesztrzegali regulaminu. Grajac zazwyczaj kieruje sie zasada "to tylko gra" i nie wyżywam sie na innych ani nie wyzywam gdy mi nie pojdzie. Wśród administracji raczej mam pozytywna opinie, nie utrudniam im pracy na serwerze. Chcialbym zostac opkiem glownie ze wzgledu iz jest to bedzie to nowe doswiadczenie, z ktorego mam nadzieje, czegos się naucze.

6. https://www.gametracker.com/player/Szczygiel/193.110.121.82:2302/

Edited by Punkie
Dodanie discorda
Link to post
Share on other sites

Siema
W podaniu nie ma jakiegoś wyjątkowego argumentu dlaczego chcesz mieć uprawnienia, dlatego pominę treść i dam komuś innemu cytować każde zdanie.
Nie mam co tu napisać, ze względu, że nie masz zauważalnych wad na pierwsze oko.
Czasami komuś pomagasz, czasami nie. Może tego nie widzę, ale pytałem się innych w tym temacie, no i to różnie bywa.
Ogromna ujma, która wpływa na moją opinię to: aktywność na serwerze
Nie oszkujmy się jest tragiczna, w porównaniu do innego kandydata.
Sorka, ale NEUTRALNY
Pozdro

Link to post
Share on other sites

Witam.
Czytając podanie nie zostałem przekonany tymi argumentami, lecz nie zmienia to faktu że w administracji potrzeba więcej aktywnych osób.
Patrząc na twoją aktywność na serwerze no tutaj zgodzę się z kolegą wyżej, nie masz za bardzo dobrej aktywności. Nie widuje cię często na serwerze, może to przez to że gramy o innych godzinach, więc nie mogę powiedzieć nic o zachowaniu twoim. Jeśli poprawiłbyś aktywność na serwerze to fajnie by było jakbyś znalazł się w administracji.
Jestem na TAK
Zelazko

Edited by ZelazkoGaming12
Link to post
Share on other sites

Jest git

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Szczygiel już od bardzo dawna jest na serwerze i myślę że mogę stwierdzić że nadaje się on do dołączenia do grana administracji. Zna on regulamin i często pomaga nowym graczą czy też upomina tych co łamią regulamin,można na nim polegać i jest on znany i lubiany przez graczy breacha. Kończąc jestem na Tak i mam nadzieję że za niedługo zobaczę Cię w szeregach administracji 

Link to post
Share on other sites

Podanie przyjęte. Po odbiór rangi zgłoś się do mnie na discordzie.

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...