Jump to content
azuspl

Breach: Remaster 3.0 - postępy

Recommended Posts

Posted (edited)

Tutaj są wypisywane informacje na temat postępu trybu.

*Temat będzie aktualizowany wraz z postępem aktualizacji

 

FILMIKI Z WERSJI ALPHA BREACHA 3.0:

 

 

 

 

Breach: Remaster 3.0

AKTUALNY STAN: WPROWADZANIE AKTUALIZACJI - 95,90%

 

- Nowe działanie ulepszarki

- Nowa mapa

- Bodygroup przycisków na drzwiach

- Nowy system powitania na serwerze

- Nowy system pokazywania gdy ktoś rozmawia/pisze

- Od teraz bierze staminę również za skakanie (ludzie wykorzystywali do bunnyhopa i tym podobnych)

- Od teraz mamy pokazane jako Chaos czy dany Szpieg CI to nasz sojusznik

- Widoczność poziomu agresji SCP 082

- Nowy system chodzenia (będąc rannym oraz zwyczajny styl)

- Nowa latarka

- Nowe rozpoczęcie rundy jako GOC, NTF oraz CI

- Nowe zakończenia rund dla klas postaci

- Nowy rodzaj apteczki

- Nowe, ulepszone radio

- Animacje Gracza mającego karabin

- Nowe animacje Zombie

- Nerf Adrenaliny

- SCP 372 bierze świadomość (błąd był)

- SCP 457 leczy się za podpalenie (od 3-6hp)

- Dodano monitor Omega Warhead

- Poprawiono licznik Omega Warhead

- Możliwość wyłączenia wybuchu Omegi

- Rzeczywisty wybuch omegi Warhead, zamiast overleya na ekranie

- Wszystkie modele postaci zostały zdekompilowane, edytowano ich kości oraz skompilowano ponownie, aby każda z nich miała animacje

- Zmiana koloru pasków amunicji na hudzie

- Nowe jednostki wsparcia (Snajper NTF i tym podobne..)

- Nowy skin wsparcia Chaos (Niestety, poprzedniego nie byłem w stanie edytować, dodatkowo powodował spadki fps.)

- Nowe dłonie u Zombie z pierwszej osoby (wraz z animacjami)

- Nowe dźwięki Zombie

- Nowe animacje biegu z rękoma (holdtype normal oraz passive)

- Dodano SCP 1499 (Chwilowy teleport do specjalnego wymiaru, a po danym czasie wrócisz w poprzednie miejsce.)

- Możliwość wezwania wsparcia wcześniej specjalnym urządzeniem znajdującym się w placówce (Maks. 3 użycia.)

- Dodano nowe, specjalne Tesle

- Progress Bar

- Dodano kompatybilność do odbierania/dodawania staminy poprzez przedmioty

- Dodano nowy rodzaj adrenaliny (Chwilowo powoduje, że stamina nam nie spada, dodatkowo dodaje nam trochę życia)

- Bardzo potężna broń dezintegrująca "Gauss" (jedno użycie)

- Mała animacja po założeniu pancerza

- Dodano kluczyki samochodowe

- Dodano przedmioty do picia, które odnawiają życie/staminę

- Dodano Hamburgera, jako przedmiot leczący

- Zwiększono prędkość SCP 106 podczas przechodzenia przez drzwi

- Zwiększony resp maski gazowej

- Dodano Gogle termowizyjne

- Dodano prototyp Gogli termowizyjne

- Dodano Gogle noktowizyjne (zielone)

- Dodano specjalne Gogle noktowizyjne (niebieskie)

- Dodano SCP 005 (Jednorazowe użycie) (otwiera każdy rodzaj drzwi/każdy przycisk bez potrzeby danej karty)

- Dodano SCP 215 okulary ukazujące wrogów (zbyt długie noszenie grozi śmiercią.)

- Dodano Syrygine (chwilowo nielimitowana stamina)

- Po użyciu boosta do staminy, pasek zmienia się na niebieski

- Po użyciu boosta do hp, pasek zmienia się na zielony

- Dodano nową ikonkę mikrofonu

- Dodano automaty z napojami. Aby użyć potrzebujemy specjalnych coinów, które możemy znaleźć po mapie (Napoje dodają bonus do staminy)

- Dodano copper coin

- Dodano silver coin

- Dodano gold coin

- Dodano stację do ulepszania broni (Zapobiegniemy ulepszaniu broni na maksa od razu na starcie rundy) (na mapie kilka stacyjek)

- Nowy model SCP 049

- Od teraz jako NTF nie uleczymy trupa, którego Gracz stał się wsparciem

- Kilka nowych animacji dla 049

- Nerf SCP 427

- Nowa, dodatkowa specjalna umiejętność dla SCP 049 (Chwilowy boost dla wszystkich zombie)

- Nowe animacje powalenia dla 049

- Nowy system mrugania (Mrugamy szybciej)

- Pasek mrugania będzie się zmieniał w zależności czy jesteśmy blisko scp 173

- Od teraz mrugamy jedynie gdy jest w pobliżu SCP 173

- Mała optymalizacja w renderze na ekranie

- Mała poprawa przenoszenia oraz wyciągania przedmiotów w ekwipunku

- Od teraz SCP 096 otwiera każde drzwi automatycznie podczas Rage (oprócz bram)

- Poprawa ekranu SCP 096

- Pasek postępu do systemu rekontaminacji SCP

- Od teraz jako widz, możemy sprawdzić kim jest Gracz naciskając 'E'

- Poprawiono TargetID

- Zmieniono TargetID, poprawiono czcionkę

- Naprawiono działanie SCP 096

- Mały buff dla SCP 939, od teraz posiada umiejętność specjalną, dzięki której widzi chwilowo osoby mające poniżej 60 hp

- Dodano Kanibala Klasy D (leczenie za jedzenie trupów)

- Dodano po placówce monitory z informacjami

- Ikonki poziomów w zależności od poziomu na scoreboard

- Dodano alarm na początku rundy

- Poprawiono/Ulepszono działanie świadomości

- Dodano powitanie na serwerze

- Wydłużono czas rozpoczęcia rundy

- Nowy start rundy dla MTF

- Poprawiono system rund (respienie Graczy)

- Naprawiono kilka błędów z rundami

- Nowy start rundy dla Naukowca

- Poprawiono latarkę
- Poprawiono ekran SCP 096 (ponownie)

- Nowy start rundy dla SCP

- Naprawiono widzenie dla SCP 939, usprawniono lekko jego kod

- Od teraz Infiltrator może przebierać się również za trupy

- Dodano dźwięki jedzenia dla Kanibala klasy D

- Dodano nowy Interkom (lepsze działanie)

- Od teraz Interkom działa dystansowo

- Nowe działanie SCP 914 + interfejs

- Dodano 5 nowych rodzajów pancerzy Hazmatu

- Nowe dłonie hazmatu

- Widok dłoni dla każdej z postaci

- Dodano przebranie za naukowców

- Progressbar do założenia pancerza

- Ulepszono dłonie, od teraz pod przyciskiem R można zmienić animacje

- Hitmarkery

- Przyciszono dźwięki
- Usunięto buldożer

- Od teraz zamiast buldożera, Gracz jako SCP "niszczy" przycisk powodując otwarcie drzwi (dodany progressbar oraz dźwięki)

- Od teraz jako SCP przyciski Bram niszczymy dłużej niż do zwyczajnych drzwi

- Dodano menu główne trybu

- Dodano wsparcie nowych pancerzy przeciw 049 oraz 106

- Kilka poprawek trybu

- Usunięto poprzednie dźwięki tuptania

- Nerf SCP 066

- SCP 049 od teraz nie może przemieniać ciała androida L1 oraz L2

- Dodano przerywanie niszczenia przycisku gdy jako SCP odejdziemy od niego

- Poprawiono viewpos postaci

- Losowe respy wsparcia w każdej rundzie + rzadsze respy wsparcia

- Dodano nowy dźwięk wkraczania jednostek

- Gruby Klasy D (HP z 290 na 180, buff prędkości z 0.60 na 0.94)

- Nowy model SCP 500 (większy)

- Od teraz pancerz przeciw elektryczności faktycznie działa na tesle

- Naprawiono dłonie

- Przenikliwy klasy d od teraz również wolniej przechodzi przez drzwi

- EXP za ataki jako SCP 1048a

- Nerf MTF RPG

- Dźwięk paniki dla SCP 173

- Poprawa kodu z dystansem

- Ikony nad głowami wsparcia jako widzowie

- Buff dla przedmiotu SCP-3244-J

- Całkowicie nowe działanie SCP 427

- Dodano nowe karty dostępu

- Dodano animacje wyrzucania przedmiotów

- Od teraz do plecaków nie są dodawane dłonie oraz identyfikatory

- plecaki respią się obok Gracza, zamiast w nim

- Zmiana dźwięków w plecaku

- Od teraz karta respi się obok ciała postaci zamiast w ciele

- Postacie reagują na strzał

- Animacja przeglądania plecaka

- Usunięto brak kolizji między Graczami (testowo)

- Dodano bicie serca do przedmiotów na stamine

- Naprawiono błąd z podnoszeniem przedmiotów do plecaka

- Zmiana czcionki do niektórych przedmiotów

- Naprawiono błąd z Omegą na koniec rundy

- Naprawiono błąd z Zombie, które miały 100hp

- Od teraz zombie podczas przemiany są niewrażliwe na ataki

- Naprawiono odbieranie HP u zombie gdy są daleko od 049 + zwiększony dystans

- Zwiększono resp wsparcia

- Dodano wsparcie Ręki Węża

- Od teraz G.O.C ma za zadanie zabić wszystkich

- Ręka Węża ma za zadanie eskortować SCP

- Naprawiono znaki w czcionce

- Nowe dźwięki biegu dla uzbrojonych modeli

- Nowy system kart dostępu

- 19 kart dostępu + 1 dodatkowa dla wsparcia

- Naprawiono dźwieki eskorty

- Od teraz plecak można wyrzucić

- SCP 173 buff z 2k hp do 3k

- Dodano umiejętność dla dowódcy MTF zaznaczania celu dla reszty grupy

- SCP od teraz nie będą się powtarzać

- Naprawiono kilka błędów

- Przesunięto ikonę mikrofonu

- Usunięto menadżer MTF (Niepotrzebne, nikt nie używał, zastąpiony nowymi opcjami)

- Od teraz ikonka kucania przy zmęczeniu jest czerwona

- Usunięto zabijanie po wejściu na serwer (zobaczymy czy bez tego brak rozpoczynania rund dalej będzie)

- Wsparcia od teraz respawnują się pojedynczo, typu: Sam Chaos, lub sama ręka węża itp..

- Dodano jednostkę wsparcia UIU

- Naprawiono błędy

- Usunięto kajdanki

- Postacie od teraz patrzą w różne strony

- Brak totalnego spowolnienia gdy stamina się skończy

- Dodano chmury do skyboxa

- Dodano system dnia i nocy (na podstawie aktualnej pory w Polsce)

- Chromatyczny, intensywny ekran gdy coś wybuchnie obok nas, lub mamy mniejszą ilość hp

- Cząsteczki krwi na broniach

- Postacie noszą bronie na plecach (Maks. 1)

- Nowe dźwięki wystrzałów

- Nowe efekty pocisków

- Kobiety oraz mężczyźni posiadają osobne dźwięki zmęczenia

- Ulepszony base broni CW 2.0 - dodając INS2

- Usunięto wszystkie aktualne bronie

- Usunięto wszystkie granaty

- Dodano bronie z INS2 (lepsza optymalizacja, animacje, poprawione działanie)
- Dodano precache modeli broni (Nie będzie już wczytywać podczas gry)

- Dodano granaty z INS2

- Dodano dźwięki zranienia postaci

- Zmiana dźwięków dekontaminacji SCP

- Od teraz mężczyzna oraz kobieta wydają oddzielnie dźwięki podczas zranienia

- Usunięto wyginanie kości (częste błędy)

- Nowe dźwięki umierania, zamiast poprzednich + poprawione działanie

- Optymalizacja kodu, usunięcie zbędnych śmieci

- Poprawiono wygląd HUD'u + naprawiono kilka błędów

- Poprzedni model SCP 173

- Nerf Hazmatu

- Naprawiono błąd z SCP 527

- Usunięto przenikającego klasy D (służył dobrze, niestety na nowej mapie będzie zbyt mocny)
- Zablokowano picie SCP 207 dla Androida Klasy D

- Usunięto poprzednie modele G.O.C, zastąpiono nowymi modelami

- Dodano modele U.I.U

- Dostęp slotów do broni dla U.I.U oraz Ręki Węża

- Zmiany w pancerzach

- Usunięto Snajpera MTF (bezsensowna postać w placówce)
- Usunięto MTF RPG (zastąpiony zostanie jako postać dla wsparcia)

- Dodano MTF Guard

- Dodano model dla Ręki Węża

- Poprawa skinów NTF

- Dodano nowy, oskryptowany helikopter (nigdy wiecej nie robię tego shitu)

- Usunięto poprzednie pojazdy eskorty

- Dodano nowy oskryptowany pojazd dla eskorty D przez Chaos

- Usunięto .mdl z mapy

- Usunięto błąd z kilkoma broniami podczas podnoszenia z plecaka

- Dodano, aby po śmierci przebranie infla nie dało się podnieść

 - Dodano wsparcie, aby do danych pancerzy nie dało się używać przedmiotów

- Nowy system komunikatów

- Gruby Klasy D nie może zakładać pancerzy hazmatu

- Różnorodne komunikaty wsparcia w zależności jakie wsparcie nadejdzie

- Nerf SCP 5449-J

- Zwiększony resp jako naukowiec

- Dodano ulepszenia dla 19 kart dostępu do ulepszarki

- Nowy Android Klasy D (Nie może używać boostujących przedmiotów, ani leczyć sie apteczkami, ale w zamian posiada nielimitowaną staminę oraz leczy sie bateriami)

- Od teraz baterie służą również do leczenia dla Androida

- Dodano aby Android nie mógł używać przedmiotów regeneracyjnych prócz baterii

- Dodano komunikaty zabezpieczenia SCP

- Nowy system ragdolli

- Od teraz Ragdolle są po stronie serwera w pełni co da dla mnie większe możliwości

- Limit Ragdolli do 25(najstarszy się usuwa) (zapobiegnie lagowaniu serwera

- Limit czasu ragdolla do 450 sekund

- Dodano umieranie z 1 osoby

- Dodano informację z założeniem pancerza

- Przyciemnienie ekranu na czarny gdy umrzemy

- Po podniesieniu danego przedmiotu, nie da nam go od razu do ręki

- Od teraz karty dostępu podnosimy automatycznie, jeśli w ekwipunku nie mamy innej karty

- Dodano mgłę na zewnątrz gdy załączany jest warhead

- Dodano powiadomienie gdy się zmęczymy

- Poprawiono kod na niszczenie przycisku jako SCP

- Przycisk zmienia z access granted na close

- Poprawa nazwy MTF NTF

- Dodano komunikaty dla wsparcia na typy obrażeń

- Dodano rozpoczęcie rundy jako SCP

- Dodano rozpoczęcie rundy jako MTF

- Dodano rozpoczęcie rundy jako Chaos

- Dodano rozpoczęcie rundy jako Wsparcie Chaosu

- Dodano rozpoczęcie rundy jako Wsparcie G.O.C

- Dodano rozpoczęcie rundy jako Wsparcie U.I.U
- Dodano rozpoczęcie rundy jako Wsparcie Ręki Węża

- Dodano rozpoczęcie rundy jako Naukowiec

- Dodano rozpoczęcie rundy jako Klasa D

- Dodano rozpoczęcie rundy jako Ochrona

- Nowy system poruszania (Może być z początku trudny do ogarnięcia)

- Zaaktualizowano nową mapę

- Usunięto naukowca z gazem (denerwująca i niepotrzebna postać)

- Usunięto tarczownika (Useless)

- Poprawiono TargetID

- Poprawka swepa dla 049

- Naprawiono wykryte błędy

- Od teraz jako widzowie słyszymy również SCP

- Dodano komunikaty w trybie (odświeżenie)

- Zmiana rozpoczęcia rundy na 80 sekund

- Nerf Naukowca Poziomu 3

- Małe poprawki z dźwiękami oraz omega warhead

- Brak kolizji między SCP

- Będąc w menu głównym, wszyscy Gracze w tle są wyciszeni (lokalnie)

- Dodano nowy wygląd Voice chat'u

- Optymalizacja (Usunięto, zoptymalizowano kod, zwiększając FPS)

- Dodano oświetlenie na mapie (początek, zakończenie oraz koniec rundy)

- Dodano czerwony alarm do Omegi warhead w placówce

- Dodano generatory w placówce (5 generatorów)

- Po włączeniu 5 Generatorów światło w placówce powraca

- Dodano Inżyniera MTF (Może naprawiać generatory bez zużywania narzędzi + dostaje za to wiecej EXP)

- Naprawiono Androida Klasy D2

- Naprawiono błąd z biciem SCP 173 przez Zombie ( i nie tylko )

- Naprawiono wykryte błędy

- Nowe dźwięki strachu przy zobaczeniu SCP

- Nowa latarka do broni + perspektywa 3 osoby gdy ktoś nią świeci

- Dodano gaz w Light po czasie

- Dodano efekt gazu w Light

- Poprawiono lekko kod

- Od teraz strzelając do SCP nie odrzuca go do tyłu

- Dodano tablice z czasem, kiedy rozpocznie się gazowanie strefy

- Dodano całkowite działanie gazu

- Konfiguracja nowych broni z INS2

- Ustawiono obrażenia nowych broni INS2 oraz zrobiono przesiew

- Nowy wygląd latarek do broni

- Poprawa kilku błędów

- Dodano osobne paczki amunicji do broni

- Naprawiono wyrzucanie kart po śmierci

- Dodano, aby bronie typu granaty, karabiny, rpg wypadały z Gracza po jego zabiciu zamiast wlatywać do plecaka

- Od teraz można trzymać osobno pistolet oraz karabin w ekwipunku

- Naprawiono błędy

- Dodano hakowanie komputerów dla U.I.U

- HUD dla jednostki U.I.U

- Helikopter dla U.I.U

- Zoptymalizowano dłonie

- Dodano animacje do strzelby

- Dodano animacje do pistoletu

- Dodano animacje do karabinu

- Dodano animacje do SMG

- Dodano animacje do dłoni

- Od teraz EXP otrzymuje również ofiara podczas rekontaminacji SCP 106

- Ulepszony TargetID (kolejny raz)

- Nowy system informacji na początku rundy (napisy informacyjne na temat danej postaci)

- Jako kanibal nie możemy zjeść ciała Androida

- Poprawa kilku błędów

- Dodano holdtype do reszty broni

- Lekka zmiana kodu od informacji rundy

- Dodano samochody jako rodzaj ucieczki, przerobiono ich kodowanie, więc teraz mamy kilka siedzeń dla pasażerów

- Samochód otrzymał nowe dźwięki odpalania, zapinania pasów oraz silnika

- Dodano HP dla samochodu

- Dodano kluczyki, dzięki którym można otworzyć pojazd

- Poprawiono omegę warhead

- Dodano dla G.O.C wykonanie misji, jeśli nastąpi wybuch kompleksu

- Dodano portale dla G.O.C do ucieczki 10 sekund przed wybuchem placówki

- Dodano na głowie postaci modele nowych gogli przy zakładaniu

- Odosobnione listy klas postaci dla wsparcia pod F2

- Dodano 3 rodzaje nowych kropli do oczu (W zależności od kropli poprawiają widoczność na x sekund)

- Poprawa czcionki rozpoczęcia rundy

- Nowy kolor mgły podczas odpalania Omegi

- Dodano ptaka do PD, teraz gdy leci, to nasza postać posiada "force looka" otrzymując przy tym efekty oraz słysząc głośny dźwięk

- Nowy końcowy ekran śmierci + dodatkowe informacje

- Nowa ikona kursora

- Ustawiono rozpoczęcie rundy

- Dodano oczekującą muzykę do rozpoczynania rundy

- Poprawiono kilka wykrytych błędów

- Informacja na koniec rundy po wybuchu omegi warhead

- Naprawione spalone ciało w nowym systemie ragdolli

- Dodano SCP 409 (Posiada rozbudowaną mechanikę działania oraz infekowania)

- Dodano możliwość uleczenia się dzięki SCP 500 przed wpływem SCP 409

- 049 i Kanibal nie mogą tykać ciała zainfekowanego SCP 409

- Dodano kryształ SCP 409

- Zainfekowani 409 dymią się pod wpływem krystalizacji

- Naprawiono kilka wykrytych błędów

- Dodano Ochronę jako osobną jednostkę rozpoczynającą w Light

- Dodano Specjalistów ds. przechowywania

- Dodano nazwy postaci, zamiast poprzednich

- Ekran rozpoczęcia rundy dla Ochrony

- Ekran rozpoczęcia rundy dla Specjalistów ds. przechowywania

- Dodano nazwy postaci, zamiast poprzednich

- Ekran rozpoczęcia rundy dla Ochrony

- Ekran rozpoczęcia rundy dla Specjalistów ds. przechowywania

- Osoby będące w hazmacie otrzymują teraz 40 od 049 oraz 106

- Komenda br_spectate działa tylko przez 90 sekund od czasu spawnu

- Dodano info w konsoli kto używa br_spectate

- Dodano nazwę postaci nad jej głową

- Dodano ulepszanie broni tylko przy stoisku

- Dodano zakończenie jako D u chaosu

- Dodano cutscenkę z animacjami do zakończenia jako d u chaosu używając radia

- Dodano cutscenke na początku rundy dla Klasy D

- Dodano cutscenkę dla NTF

- Dodano rozpoczęcia dla wsparć

- Optymalizacja z pierwszej osoby

- Dodano movement lock dla postaci
- Dodano ustawienia trybu
- Dodano zapis ustawień trybu

- Naprawa paru błędów

- Dodano dynamiczną muzykę w zależności od miejsca oraz sytuacji

- Dodano wczytywanie modeli/dźwięków po naciśnięciu "Rozpocznij grę"

- Poprawiono mapę

- Naprawiono kilka błędów

- Dopracowano dynamiczną muzykę

- Zrobiono od nowa system staminy (Teraz nie będzie się bugować, naprawiono synchronizację między klientem, a serwerem)

- Poprawiono HUD

- Dodano nowego Androida Klasy D do klas postaci

- Dodano nowego Klasę D do klas postaci

- Dodano nowego Kanibala do klas postaci

- Dodano nowego Weterana Klasy D do klas postaci

- Nowy wygląd, animacje, działanie maski gazowej

- Poprawiono widok animacji z oczu postaci przy jednej ucieczce

- Poprawiono animacje wybuchu omegi, lekko dopracowano jej wybuch

- Poprawiono efekt mrugania

- Poprawione działanie napoi

- Dodano wzmacniacz

- Poprawione tabletki przeciwbólowe

- Poprawiono działanie staminy, ulepszone działanie

- Dodano SCP 038 (Drzewo duplikujące przedmioty, które posiada cooldown 60 sekund)

- Dodano SCP 012 (Pergamin)

- Naprawiono włączanie ekwipunku w Adminmode na obserwatorze jako administrator

- Naprawiono problem z jasnością ekranu będąc blisko 106

- Dodano komunikaty przy rozpoczynaniu rundy

- Agent CI może znaleźć torbę z przedmiotami pozostawioną przez swoich towarzyszy (ochrona może skonfiskować)

- Małe poprawki w kodzie

- Naprawiono rzut granatami

- Dodano Nożownika Klasy D

- Dodano Kieszonkowca Klasy D

- Dodano Zatrudnionego Klasy D

- Dodano Sanitariusza

- Dodano Asystenta

- Dodano Naukowca

- Dodano Starszego Naukowca

- Dodano Badacza

- Okulary od teraz nie tylko poprawiają wzrok, ale także powodują, że widzimy będąc w gazie LCZ

- Naprawiono kilka poważnych błędów

- Naprawiono błąd ze światłem latarki

- Dodano do menu głównego trybu informację o treści: *Wersja 3.0 R.E.M jest w fazie BETA i może zawierać błędy

- Lekko poprawiono kodowanie okularów

- Naprawiono pokazywanie targetid jako obserwator

- Lekko zmieniony HUD obserwatora

- Naprawiono targetid u scp z 1 osoby

- Poprawiono skalowanie napisów pod Tabem

- Dodano opcję, aby pod F3 włączyć myszkę na ekranie

- Zoptymalizowano nowy kursor

- Naprawiono kilka wykrytych błędów

- Dodano system umiejętności do postaci + możliwość najazdu kursorem w celu sprawdzenia umiejętności

- Nowy, ulepszony voicechat

- Poprawa oświetlenia na mapie, naprawienie błędnych cieni

- Usunięcie "lasku" oraz miejsca scp 106, gdzie był ten cały "ptak" Dzięki temu udało zagospodarować się więcej miejsca na nowe rzeczy na mapie

- Dodano labirynt u SCP 106

- Przy używaniu interkoma voicechat naszej postaci zamienia sie na interkoma
- Poprawiono działanie portalu dowódcy goc
- Dodano .nav do mapy
- Nowy panel od sterowania SCP 914

- Zaaktualizowano ambienty w pocket scp 106
- Nowa krew + impact effect
- Odgłos wchodzenia pocisku w ciało

- Optymalizacja działania dłoni
- Naprawiono kilka wykrytych błędów

- Dodano dźwięki otwierania i picia

- Poprawiona tekstura nowej tesli, poprawione kolory przy jej działaniu

- Dodano autorskiego NPC 939 do piwnic na nowej mapie (Można omijać kucając)

- Dodano autorskiego NPC 1499-1 do wymiaru 1499

- Naprawiono ikonę kucania przy zmęczeniu wynoszącym poniżej 30 staminy

- Poprawiono dźwięki

- Dodano dwa rodzaje napoju Dado (SCP 3238) + dodano do nich efekty

- Dodano Medyka

- Dodano pierwszą umiejętność jaką jest: Diagnoza ( Po użyciu pokazuje stan zdrowia celu. )

- Hazmat chroni przed radioaktywnym SCP 3238 Dado

- Dodano dźwięki do Dado

- Dodano informacje do Dado

- Dodano modele Medyków

- Dodano Szeregowego Ochrony

- Dodano Rekruta ochrony

- Dodano modele ochrony

- Dodano Sierżanta ochrony

- Dodano Żołnierza CI

- Dodano Szefa bezpieczeństwa

- Dodano urządzenie hakujące dla Agenta CI (długość hakowania zależy od tego czy to brama, checkpoint czy drzwi.)

- Dodano Agenta CI

- Dodano Demomana CI

- Dodano Medyka MTF

- Dodano MTF SCU
- Dodano Porucznika MTF
- Dodano Szeregowego MTF
- Dodano Jednostkę NTF
- Dodano Medyka NTF
- Dodano Agenta U.I.U

- Dodano umiejętność sprawdzenia oraz podświetlenia klas dla dowódcy NTF

- Dodano dla Huntera CI umiejętność zobaczenia osób z połową HP

- Dodano Dowódcę NTF

- Dodano Łowcę CI

- Dodano umiejętność Specjalistki Medycyny

- Dodano Specjalistkę Medycyny

- Dodano umiejętność Szpiega CI

- Dodano Szpiega CI

- Dodano dialogi głosowe dla Specjalistki Medycyny

- Dodano umiejętność specjalisty organizacji

- Dodano specjalistę organizacji

- Dodano dialogi głosowe dla specjalisty organizacji

- Dodano Dowódcę CI

- Dodano umiejętność Dowódcy CI

- Dodano Dowódcę MTF

- Dodano Umiejętność Dowódcy MTF

- Dodano Infiltratora CI

- Dodano umiejętność Infiltratora CI

- Dodano Specjalistę tropienia

- Dodano umiejętność specjalisty tropienia

- Dodano ochronę SCP 714 przeciw SCP 012
- Dodano MTF Ochrony Biologicznej
- Dodano wykrywacz

- Dodano Dyrektora Placówki

- Dodano Agenta Ręki Węża

- Dodano umiejętność Dowódczyni Ręki Węża

- Dodano Dowódczynię Ręki Węża

- Dodano Infiltratora CI

- Dodano Fiber Wire

- Dodano Obserwatora U.I.U

- Dodano umiejętność obserwatora U.I.U

- Dodano drona

- Dodano Żołnierza G.O.C

- Dodano 3 bronie, specjalnie dla G.O.C

- Dodano Szturmowca G.O.C

- Dodano Med-Bota G.O.C

- Dodano umiejętność Med-Bota G.O.C

- Dodano drugą umiejętność Med-Bota G.O.C

- Dodano dialogi głosowe dla Trappera

- Dodano Specjalistę Bojowego

- Dodano umiejętność Specjalisty Bojowego

- Dodano Nawigatora U.I.U

- Dodano umiejętność Nawigatora U.I.U

- Dodano Inżyniera MTF

- Dodano umiejętność Inżyniera MTF

- Dodano działające tarcze

- Dodano Ochroną RIOT

- Dodano RIOT NTF

- Dodano MTF Flame

- Dodano Miotacz Ognia

- Dodano umiejętność Mtf Flame

- Dodano Tropiciela Ręki Węża

- Dodano umiejętność Tropiciela Ręki Węża

- Dodano Zjawę Ręki Węża
- Dodano, aby Zjawa Ręki Węża nie mogła podnosić pistoletów/karabinów
- Dodano umiejętność Zjawy Ręki Węża
- Dodano Komandoskę MTF
- Dodano umiejętność Komandoski MTF
- Naprawiono dym przy umiejętności wybuchu miny zbliżeniowej
- Dodano Dowódcę U.I.U
- Dodano umiejętność Dowódcy U.I.U
- Naprawiono "Holster" czterech noktowizji
- Dodano Dowódcę G.O.C
- Dodano umiejętność Dowódcy G.O.C

- Dodano Testera MTF

Edited by azuspl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie

Share this post


Link to post
Share on other sites

update tematu

Share this post


Link to post
Share on other sites

update

Share this post


Link to post
Share on other sites

update

Share this post


Link to post
Share on other sites

update

Share this post


Link to post
Share on other sites

update

Share this post


Link to post
Share on other sites

update

Share this post


Link to post
Share on other sites

update

Share this post


Link to post
Share on other sites

update

Share this post


Link to post
Share on other sites

troche, nie jestem w stanie napisać

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Tylko mówię azus byś mógł dodać jednego scp kiedyś był 

Scp 682

2200 hp 

Atak co 5 s po 200 hp 

Specjalna umiejętność co 40 s szybkość i na Chwilę ile 10000 hp trwa 15 s

Scp 682 nie trzeba opowiadać każdy go zna w skrócie wielki jaszczur z różnymi wystujacymi częściami ciała

Oczywiście ten scp jest wolny  

 

Edited by BotMateusz

Share this post


Link to post
Share on other sites

update

Share this post


Link to post
Share on other sites

update

Share this post


Link to post
Share on other sites

update

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 18.04.2020 o 11:31, azuspl napisał:

,,- Usunięto przenikającego klasy D (służył dobrze, niestety na nowej mapie będzie zbyt mocny)"

Rest In Peperoni 

najfajniejsza klasa D :c

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na nowej mapie byłby zbyt OP gdyby mógł większość drzwi przechodzić

Może kiedyś wróci, ale nie jestem pewien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Liczę że w końcu będzie można nosić karabin i pistolet jednocześnie bo to naprawdę by się przydało, a poza tym dałoby się wprowadzić że jak coś podnosisz to nie wyjmujesz tego od razu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

update

Share this post


Link to post
Share on other sites

update

Share this post


Link to post
Share on other sites

update

Share this post


Link to post
Share on other sites

update

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...