Jump to content
Sign in to follow this  
wodzu

Battlefield 3 BETA

Recommended Posts

Witam.

Jak tam wrażenia są już osoby co miały okazję przetestować ten produkt ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano są takie osoby :D Właśnie przegrałem dwie rundki w tę betę i muszę przyznać, że jestem miło zaskoczony. Mamy tutaj tylko jedną mapę (Metro) z jednym trybem gry (rush, czyli przejmowanie kolejnych punktów oporu), jednakże jest ona naprawdę różnorodna. Zaczynamy w czymś na kształt miejskiego parku (dużo drzew i krzaków - raj dla kamperów :D), później trafiamy do metra (tunele, gra jest bardzo dynamiczna), kolejna "baza" to już regularne miasto :) Brawa dla twórców należą się za bardzo fajnie oddane uzbrojenie (przyjemnie się strzela, niezłe są animacje).

Gra ma jednak jeden spory minus - odpalamy ją z poziomu przeglądarki, przez usługę Battlelog. Cały ten Battlelog przypomina połączenie Facebooka z Twitterem :)

Teraz, pod wieczór, sytuacja na Originie znacznie się poprawiła, więc nikt już nie powinien mieć problemów z dobiciem się do sklepu i dorwaniem bety ;)

Do zobaczenia na polu walki ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Ja tak ostrożnie pytam bo grałem widziałem i mam wyrobioną już opinię , ale wszystko wskazuje na to ze jutro z rana przy kawie anuluje z uśmiechem na ustach zamówienie tego czegoś , nie wiem co to ma lub miało być ale obok battlefielda to tylko na półce w sklepie chyba będzie stało  8)

muszę dla odreagowania zagrać w BC2 żebym koszmarów nie miał  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grafika fajna, ale grywalność nie robi szału. Gra hula mi na full detalach, na fullscreenie. Pozdrawiam komputer puch4cza 10fps na low w oknie

Jak będę chciał zakupić tą grę poczekam na ostrą przecenę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

No na zimno po przemyśleniu tego wczorajszego wydarzenia

Tytuł Battlefield zobowiązuje pokazanie tego czegoś po nazwą BF3 to poważne obrażenie graczy tej serii ba ja bym nawet nie śmiał tego nazwać BC3 tylko wydał pod innym tytułem wtedy.

Pomijam wszelkie błędy walące po gałach oczy cały ten idiotyczny przeglądarkowy interfejs do wyszukiwania i łączenia się z serwerami.

Pomijam grafikę to miał być mega zajiebiasczy frostbyte 2 czy jak mu tam a tu taki standard bez szału.

Ale najbardziej mnie wpieniło że to nie jest Battlefield tylko sobie taki klon CODMW+MOH

Nie miałem możliwości popykać na Caspian-ie często się hasła zmieniały podobno tam było lepiej ale ja tego nie wiem , pokazanie tej mapy metro być może też było błędem ale to dostałem to widziałem i wystarczy.

Ja zamówienie posłałem do piachu , za parę chwil ta gra będzie kosztowała połowę tej ceny jak zwykle to z produktami EA tracą mocno na wartości , wyjdzie parę poprawek które już widać są konieczne i będzie taki fajny bezproblemowy i niezobowiązujący klon.

Proszę oczywiscie samemu ocenić sprawdzić tą grę to beta ogólnie dostępna , innym będzie się podobać i być może zakupią bo tego typu rozgrywki oczekują.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tez sie wypowiem

Tak jak wodzu zauwazyl, jezeli chodzi o bronie maszynowe to mamy klon MOHa wszystko "czuje sie" tak samo, do tego celownik, moze po odblokowaniu jakiegos quick scopa byloby lepiej ale standardowa muszka potrafi wkurzyc.

Dla mnie to polaczenie MOHa z grafika Crysisa2 bo nie oszukujmy sie nie jest to przelom na miare Crysisa, z domieszka BC2.

Destruktywnosc otoczenia tez nie jest taka jaka zapowiadali. Do tego jeszcze to Friendly Fire   >:(

czekam na mocno znienawidzone przez niektorych MW3  ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

moj kolega specjalnie dla bety kupil nowa karte graficzna i wgrywa windowsa 7. Zeby sie nie rozczarowal. Ja az tak nie wariuje bo wole tf2 i BC2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tez sie wypowiem

Tak jak wodzu zauwazyl, jezeli chodzi o bronie maszynowe to mamy klon MOHa wszystko "czuje sie" tak samo, do tego celownik, moze po odblokowaniu jakiegos quick scopa byloby lepiej ale standardowa muszka potrafi wkurzyc.

Dla mnie to polaczenie MOHa z grafika Crysisa2 bo nie oszukujmy sie nie jest to przelom na miare Crysisa, z domieszka BC2.

Destruktywnosc otoczenia tez nie jest taka jaka zapowiadali. Do tego jeszcze to Friendly Fire   >:(

czekam na mocno znienawidzone przez niektorych MW3  ;D

zaraz, zaraz ale ty w to nie grales : D

Friendly Fire - off

Owszem zgadzam sie z tym, ze takie poalczenie mw i moha, ale w zasadzie MOH to bylo tak jakby otoczenie bfa a bronie z mw, tutaj tak jakby bronie mieszanka, chodzi o to jak sie strzela.

CO do grafiki hmmm. nie wypowiem sie, musze grac w oknie i na low detalach na mojej 9800gt, na 1920x1080 mam jakos 20fps i sciny takie ze lohohoh

Ogolnie co do grania to gra sie bardzo przyjemnie, poza tym, ze czesto servery maja poprostu lagi. Zle zrobil, ze dali mapke tylko na karabiny. Dla porownania w BC2 byly 3 czolgi 2 heli dzilka stacjonarne wozy opancerzone quady uav. Gralo sie o wiele przyjemniej.

Pre ordera zamowilem i nie zamierzam tego anulowac, poniewaz gra pod wzgledem systemu strzelania, dodadkow, wedlog mnie bardzo dobrze wyszlo. Tylko w BC2 przez miesiac mozna bylo pograc na jednej mapie, tutaj mysle ze niedlugo juz nie bedzie takich zapelnionych serverow jak teraz...

moj kolega specjalnie dla bety kupil nowa karte graficzna i wgrywa windowsa 7. Zeby sie nie rozczarowal. Ja az tak nie wariuje bo wole tf2 i BC2

Zrobilem to samo, odrazu zainstalowalem 7. CO do karty, zobacze jak wyjdzie pelna wersja, czy tez bede mial takie sciny. Wtedy zakupie jakiegos 560 i po problemie :)

Jedyne czego mi brakuje w BF3 to czapeczek. Mogli by dodac wraz z jakims systemem wymiany. Bardzo przyjemnie sie gralo z plonaca czapka na glowie. Tak jak w CS:GO bedzie : D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×