Dimeo32 Share Posted March 28, 2012 (edited) Ostatnio przed premierą nowych odsłon Call of Duty są wycieki. Tym razem bardzo duży wyciek spotkał Call of Duty: Black Ops 2! Na oficjalnym forum Call of Duty: Black Ops pojawił się temat w którym autor ujawnił info. dotyczące nowej odsłony Call of Duty. Niestety... Temat został po chwili usunięty. Co to oznacza? To samo co w przypadku Call of Duty: Modern Warfare 3. Przed premierą wycieki a po ogłoszeniu informacji wycieki stały się faktem. Radzę podchodzić do tego spokojnie, ponieważ mogą to być plotki. Tutaj lista informacji o Call of Duty: Black Ops 2: Premiera gry 6 listopada Będzie nowy tryb rozgrywki w multiplayerze o nazwie Escort. Będzie on bardzo podobny do Search & Destroy, w którym należy wysadzić jeden z obiektów na mapie i chronić gracza przenoszącego ładunek wybuchowy. Nowy wariant rozgrywki różnić się będzie tym, że eskortowana osoba nie może zostać zabita. Powrócą tryby Drop Zone oraz Kill Confirmed z Call of Duty: Modern Warfare 3 Powróci znany system pointstreaków z Call of Duty: Modern Warfare 3 Zmienione zostały perki z sekcji specjalistycznych Wśród Kill Streaków zabraknie zdalnie sterowanego RC-XD. W zamian zobaczymy Heat Vision, które umożliwi obserwowanie przeciwników przez ściany Zdobycie losowych zestawów będzie teraz wymagać 5 pointstreaków Zmieniono trochę system ulepszania perków Teraz wygląd bohatera będzie teraz zależał od wszystkich wykorzystanych perków i poinstreaków Będzie do zdobycia 15 rang prestiżu, podzielonych na 50 rang (gdy zdobędziemy dwa medale ranga zwiększa się o pięć punktów) Usługa COD Elite będzie znowu zintegrowana z grą W grze nie zobaczymy: Tactical Nuke, Last Stand, Deathstreaków Mapy pod względem projektowym mają przypominać pierwszego Black Ops'a niż Modern Warfare 3 Efektowność snajperek ma zostać "zwiększona", nie będzie teraz żadnych wspomagaczy Gra będzie położona na większy nacisk trybu Hardcore. Tym razem niedostępny będzie granatnik, będzie można jednak korzystać z rakietnicy montowanej na pojazdach Powróci Combat Traning. AI wrogów ma być znacznie większe. Edited March 28, 2012 by Dimeo32 Link to post Share on other sites