Jump to content
Arolek

Propozycje i pomysły

Recommended Posts

Fajny ten swapper. Remote dostał nerfa, bo był zbyt dobry w zoneowaniu jednego gracza. Podkładasz, zabijasz, zero kosa, zero czasu na reakcję. Wbijam na serwa i nagle jako innocent teleportuję się X kilometrów nad mapę i wywracam się na głupi ryj. Jak fajnie że znowu jest na serwie broń, która będzie powodować u mnie paranoje jak tylko zobaczę kogoś za sobą z wyciągniętą ręką, tego mi właśnie brakowało. 

 

-broń nie daje żadnego znaku ofierze, że została użyta

-w żaden sposób nie można się przed nią wybronić, wygląda jak zwykły pistolet w łapie 

-jest automatycznie lepszy od każdego innego buya nie będącego pasywką, bo w 100% zapewnia jednego killa

-czekam na rdmy gdzie zamiast do traitora nagle zacznę strzelać do dete, bo traitor postanowił sobie zniknąć 

-ZERO CHARGE UPU, nawet teleporter nie działa natychmiastowo bo gdyby tak działał byłby OP

Propozycja: DELETE

#no fun allowed on my watch

Link to post
Share on other sites
13 minut temu, Sir. Danken Lore napisał:

Fajny ten swapper. Remote dostał nerfa, bo był zbyt dobry w zoneowaniu jednego gracza. Podkładasz, zabijasz, zero kosa, zero czasu na reakcję. Wbijam na serwa i nagle jako innocent teleportuję się X kilometrów nad mapę i wywracam się na głupi ryj. Jak fajnie że znowu jest na serwie broń, która będzie powodować u mnie paranoje jak tylko zobaczę kogoś za sobą z wyciągniętą ręką, tego mi właśnie brakowało. 

 

-broń nie daje żadnego znaku ofierze, że została użyta

-w żaden sposób nie można się przed nią wybronić, wygląda jak zwykły pistolet w łapie 

-jest automatycznie lepszy od każdego innego buya nie będącego pasywką, bo w 100% zapewnia jednego killa

-czekam na rdmy gdzie zamiast do traitora nagle zacznę strzelać do dete, bo traitor postanowił sobie zniknąć 

-ZERO CHARGE UPU, nawet teleporter nie działa natychmiastowo bo gdyby tak działał byłby OP

Propozycja: DELETE

#no fun allowed on my watch

Nie widziałem cię na serwerze ani razu, więc jaki masz wzgląd na aktualną sytuację, poza tym jednym wejściem na serwer?

Link to post
Share on other sites

Duże nie na takie addony. Jak ktoś stoi w miejscu, to inni nie powinni wiedzieć, co robi.

Edited by MajoR
Link to post
Share on other sites

Sup, piszę ten post bo znalazłem kilka much w mojej zupie. 

 

Pierwsza muszka:

W dzienniku zmian widnieją takie dwie fajne linijki. 

AK-47- zmniejszono obrażenia do 19 (21)

M4A1- zwiększono obrażenia do 24 (23)

Now, co mnie zdziwiło to różnice w dmgu między tymi dwiema broniami. AK zazwyczaj w grach strzela trochę/dużo wolniej od m4. 

Zobaczenie tych statystyk troszku mnie przestraszyło, więc postanowiłem sprawdzić dmg w warunkach polowych.

DMG najpierw przetestowałem na januszku, nie robiłem żadnych screenów ani klipów bo nie myślałem jeszcze wtedy, że napisze posta.

M4 robiło 17 dmg w klatkę, ak robiło 21. W sumie nic wielkiego, ktoś się pomylił czy coś, szybki cynk do wacha i po sprawie. 

Dzisiaj, żeby się upewnić ( w końcu zrobiłem sobie przerwę 6 miesięcy i miałem małe wątpliwości czy trafiłem xD) o pomoc poprosiłem kogoś, kto na pewno grał stale podczas mojej nieobecności. 

 

Filmiczek z testów: linczek 

(Po dwa strzały, chciałem się jeszcze upewnić czy klatka i brzuch nie ma osobnego hit zonea. Doszedłem do wniosku, że nie)

Obrazek z logów: logi

 

Moje "badania polowe" potwierdziły moje obawy, statystyki broni nie pokrywają się z dziennikiem zmian. 

Szybki cynk do wacha i problem zniknie, prawda? No i właśnie, co by się stało gdyby statystyki pokrywały się z dziennikiem zmian.

 

Druga muszka:

To statystyki które m4 i ak powinny mieć, według dziennika zmian. Mam nadzieję, że się nie pomyliłem.

 

AK-47- zmniejszono obrażenia do 19 (21)
czas między wystrzałami: 0.135
mnożnik headshota: 4.0
zmniejszenie odrzutu (2.25)
zmniejszona celność (0.025) 0.02
zmniejszono ilość amunicji w magazynku do 25

 

M4A1- zmniejszono rozrzut do 1.4
zwiększono obrażenia do 24 
mnożnik dla strzału w głowę wynosi 2.5, 
broń strzela szybciej  0.108, 
zmniejszony rozrzut  1.32, 
zwiększona celność (0.02) 0.018

odrzut 1.36

(mała uwaga, w obu broniach liczba widniejąca przy celności została zmniejszona, jednak przy każdej linijce piszę coś innego)

 

Problemem dla mnie, który występuje w statystykach w dzienniku jest to, że m4 jest wyraźnie lepsze nie patrząc na mnożnik heada.

Obie bronie po trafieniu jednego headshota celowi bez body armora wymagają: albo następnej głowy, albo dwóch body, co m4 zrobi znacznie szybciej.

Co więcej, nie dość że m4 ma wyraźnie lepsze statystyki według dziennika zmian, prawie podwaja dps ak. Dps m4 216, dps ak 133.

 

Moje propozycje i pomysły:

Nie będę ukrywał co myślę o takim podejściu do balansu. Co tutaj zaszło to nie nerf samej broni, a nerf graczy. Ak było efektywnie używane tylko przez małą grupkę graczy, którym da się good all around weapon i mogą zmieść pół serwera, bo są lepsi. Te stopniowe bawienie się liczbami to tylko powolne zabieranie nam jednego narzędzia destrukcji, z którym coś się jeszcze da zrobić. Jak przeniesiemy się na m4 pewnie i to zostanie znerfione. 

Co z tym zrobić? Poza oczywiście sprawdzeniem czy staty broni pokrywają się z dziennikiem zmian, niech administracja przestanie bawić się liczbami broni x, bo jeden czy dwóch graczy na 24 ma y tysięcy godzin w strzelankach. Dzięki. Tak jestem butt hurt.

 

Krótka wersja:

Spoiler

Buff ak, blyat cyka xaxaxaxa.

 

Edited by Sir. Danken Lore
Link to post
Share on other sites

Dodanie komendy !textury, o takiej samej treści jak !tekstury. Z kwarantanna wiąże się duża ilość randomów, którzy pytają o brakujące tekstury. Męczące robi się powtarzanie w kółko żeby pisali przez "ks".

 

//Dodane ~Wachu

Link to post
Share on other sites

Na serwerze padł pomysł systemu +repów i -repów dla adminów, podsyłam tutaj, bo powiedziano mi, że jest to nawet okej propozycja.

Jak owy system miałby wyglądać?

Mój pomysł: Po wpisaniu jakiejś specjalnej komendy (załóżmy tam !rep lub może lepiej !pochwała, by nie mylono z !reportem) otwierałoby się menu z listą adminów będących na serwerze. Następnie wybierałoby się admina, którego chciałoby się pochwalić, bądź też i nie, podając przy tym swój powód. Przykładowo: Ja chwalę kogoś z powodem "Przypomina graczom o obowiązującym na serwerze regulaminie i pomaga im w rozwiązywaniu problemów". Całość polegałaby na tym, że wyświetlałoby się specjalne menu z adminami online na serwerze i obok ich nicków byłyby plusiki bądź też i minusiki w zależności od tego ile udało im się ich zgromadzić. Po najechaniu na taki plusik wyświetlałby się nick osoby, która tego admina pochwaliła. Kliknięcie na ten plusik/minusik powoduje, że wyświetlałaby się cała "opinia", "recenzja" wystawiona przez gracza dostępna do przeczytania. By za bardzo nie nadużywać tej funkcji można wprowadzić limit jednej osoby na danego admina tak, by nie pisała ona na niego więcej niż jednego +-repa, bądź też obowiązkowe wpisanie w opinii minimalnej liczby znaków. (tak jak to jest z reportami). Jako iż spora część ludzi na serwerze ma problem z zainstalowaniem tekstur specjalnie do tego przeznaczoną komendą, to wątpię, by znalazły się osoby chętne do trollowania tymi opiniami, ale nawet jeśli by takie były, to też mógłby być jakiś zaufany administrator, który usuwałby śmieciowe repy.

Proponuję taką opcję, ponieważ przyznaję, że śmiesznie byłoby widzieć, kto ile tych repów zdobył, ale i nie byłyby one wcale bezwartościowe, bo na podstawie krytyki innych osób można się nauczyć paru rzeczy i wiedzieć co w sobie poprawić.

Tutaj pokazuję jakbym ja to mniej więcej widział. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że komenda w ulx_menu nie byłaby aż tak ambitna jak ta na moim zdjęciu.

Link to post
Share on other sites

Przychodzę z propozycją dodania itemu [TTT] Demonic Possession. Przedmiot ten miałby być dostępny do zakupu przez Zdrajców w ich Traitorskim sklepie. Działa on w następujący sposób:

Krok pierwszy: Bierzesz przedmiot Demonic Possession w dłoń i stawiasz na ziemi pentagram

Krok drugi: Czekasz aż ktoś w niego wejdzie

Krok trzeci: Gdy zginiesz, możesz kontrolować ofiarę, która weszła w Twoją pułapkę

Krok czwarty: ???

Krok piąty: Profit

I to właśnie przy kroku czwartym pojawia się problem. Gdy kontrolujemy ofiarę, to wypełnia nam się wskaźnik, który działa podobnie do tego przy zmianie w propa (z czasem staje się on większy i większy). Im większy - tym więcej możesz robić. Od iluś punktów możesz strzelać w ludzi, a jak osiągniesz ich maksimum to zabijasz ofiarę i respisz się na nowo w miejscu, w którym ona była. I to jest właśnie ten problem, że ten item byłby zwyczajnie OP. Na szczęście istnieje jakiś pomysł balansu tego przedmiotu. Nie wiem, czy da się zablokować możliwość korzystania z tych dwóch ostatnich opcji, jeśli tak, to wyłączenie ich byłoby najlepszym pomysłem. Jeśli nie - zmiana ich wartości użycia na takie, które byłyby zwyczajnie nieosiągalne, też myślę, że mogłaby rozwiązać sprawę. Jak dla mnie to ten item powinien działać w ten sposób, że możemy wpływać na poruszanie się ofiary i nic więcej. Jeśli jest w niebezpiecznym miejscu, to może uda nam się ją zepchnąć w przepaść czy zwalić z drabiny. Jeśli jej nie zabijemy, to powinna już wiedzieć, że jest pod wpływem Demonic Possession i powinna trzymać się z daleka od niebezpiecznych dla niej miejsc. Ten przedmiot wydaje się bardzo fajny jak i unikatowy, ponieważ ciężko o drugi taki item, który ingeruje w rozgrywkę dopiero po śmierci Traitora. Szkoda, by skreślały go dwie OP opcje. Tak jak pisałem - ograniczyć strzelanie i odradzanie się, a zostawić kontrolę nad ruchem ofiary. Potencjał jest mega - ważne będzie tylko odpowiednie zbalansowanie go.

Edited by Krzaczkowa Świnka
Ważne - integruje nie znaczy to samo co ingeruje
Link to post
Share on other sites

Bronie strzelające prosto. Wszystkie ARki strzelają jakby próbowały przelecieć przez magnes neodymowy.

 

-FAL to chyba największy fail ever. Niby ma scopea, powoli strzela i robi mały dmg. Staty na daleko, a pociski zwiewa po 5 metrach.

Tylko 4 pociski z 20 wpadły w sam środek xD.

 

-FAMAS także dyspersja z tyłka. Po 500j ma już problem.

 

-Galil to samo co ^

 

-M16 TROCHĘ lepiej 

 

Sg scar i aug są... okay, ale nadal nie idealne. 

 

Na koniec wisienka, mp5. Rozumiem że to smg, ma być niecelne itd, ale 13 strzałów na ten dystans i NIC? Hell.

 

Propozycja: we pan to wytnij te aim cone o połowe, ak i m4 też. Sg, auga i scara o 1/3. Dziena.

 

Link to post
Share on other sites

zwiększenie minimalnego regularnie przegranego czasu na serwerze aby móc kandydować na prawa administratora do dwóch, trzech miesięcy

 

nie żebym miał coś do obecnych kandydatów, ale uważam że w miesiąc to można przeczytać książkę, a nie człowieka

Link to post
Share on other sites

Ostatnio ze zdalnego detonatora korzysta coraz większa liczba osób, tyle tylko, że używają go one w sposób lekko mijający się z jego przeznaczeniem. Zamiast używać go, gdy innocenci znajdują się w grupce, to niektórzy używają go po to, by zakraść się do jednej osoby i postawić na niej remote'a. Czas reakcji ofiary często jest niewystarczający, żeby mogła ona taką osobę zabić, albo przynajmniej zkosować, przez co niektórzy traktują zdalny detonator jako łatwe pozbycie się wybranej osoby. Co lepsze, zakradnięcie się od pleców w 95% przypadków skończy się tym, że Traitor zdąży uciec przed eksplozją, przez co on przeżyje, a jego ofiara już nie. Żeby ograniczyć tego typu sytuacje, proponuję wprowadzić takie ograniczenie: w momencie, w którym Traitor wyciągnie remote'a z ekwipunku, to nie będzie mógł go na nikim postawić przez określony czas, niech to będą chociaż 2-3 sekundy. Tym sposobem nie ograniczy się jego efektywności na zgromadzonych blisko siebie Innocentach, a ograniczy się kuriozalne sytuacje, w których widzisz typa z galilem, odwrócisz od niego wzrok na sekundę, nagle usłyszysz charakterystyczne piknięcie i już wiesz, że umarłeś. Dzięki tej zmianie Traitor będzie musiał dwa razy pomyśleć, zanim odważy się go użyć wyłącznie na jednej osobie, a i nie trzeba będzie się odwracać co jedną setną milisekundy, by patrzeć, czy ktoś się za tobą nie czai.

Link to post
Share on other sites
8 minut temu, Krzaczkowa Świnka napisał:

 proponuję wprowadzić takie ograniczenie: w momencie, w którym Traitor wyciągnie remote'a z ekwipunku, to nie będzie mógł go na nikim postawić przez określony czas, niech to będą chociaż 2-3 sekundy.

Gdyby nie było widać tego, jak ktoś trzyma remote'a: OK

 

Niestety muszę się nie zgodzić, ponieważ (mówię tutaj o doświadczonych graczach, randomy nawet nie wiedzą, że jest coś takiego jak remote.) łatwo odróżnić, jak ktoś trzyma remote'a, a pozycję bez broni (nie wiem jak to nazwać inaczej).

 

 

 

Link to post
Share on other sites
41 minut temu, Krzaczkowa Świnka napisał:

Ostatnio ze zdalnego detonatora korzysta coraz większa liczba osób, tyle tylko, że używają go one w sposób lekko mijający się z jego przeznaczeniem. Zamiast używać go, gdy innocenci znajdują się w grupce, to niektórzy używają go po to, by zakraść się do jednej osoby i postawić na niej remote'a. Czas reakcji ofiary często jest niewystarczający, żeby mogła ona taką osobę zabić, albo przynajmniej zkosować, przez co niektórzy traktują zdalny detonator jako łatwe pozbycie się wybranej osoby. Co lepsze, zakradnięcie się od pleców w 95% przypadków skończy się tym, że Traitor zdąży uciec przed eksplozją, przez co on przeżyje, a jego ofiara już nie. Żeby ograniczyć tego typu sytuacje, proponuję wprowadzić takie ograniczenie: w momencie, w którym Traitor wyciągnie remote'a z ekwipunku, to nie będzie mógł go na nikim postawić przez określony czas, niech to będą chociaż 2-3 sekundy. Tym sposobem nie ograniczy się jego efektywności na zgromadzonych blisko siebie Innocentach, a ograniczy się kuriozalne sytuacje, w których widzisz typa z galilem, odwrócisz od niego wzrok na sekundę, nagle usłyszysz charakterystyczne piknięcie i już wiesz, że umarłeś. Dzięki tej zmianie Traitor będzie musiał dwa razy pomyśleć, zanim odważy się go użyć wyłącznie na jednej osobie, a i nie trzeba będzie się odwracać co jedną setną milisekundy, by patrzeć, czy ktoś się za tobą nie czai.

Nie rozumiem czym jest "sposób lekko mijający się z przeznaczeniem". Według mnie każdy item w tej grze jest grywalny tak, jak sobie chcesz osobiście z niego zagrać. Gdyby wszystko miało jedyny, odgórnie określony, zamierzony sposób działania, to chyba z barnacle'a nie dałoby się do kogoś podbiec i unieruchomić go, podkładając stworka w jego własnym ciele? Myślę, że liczy się to, co gracze sami wymyślą, oczywiście jeśli nie przekracza to granic game breakingu, chociaż remote i tak nie jest op. Każdy ogarnięty gracz który mógłby być celem zamachu jako pojedyncza jednostka odróżni dźwięk remote po sekundzie od podłożenia, zaraz po tym prawdopodobnie zacznie panicznie obracać się dookoła siebie i klikać bind na kosa. Daje to traitorowi bardzo małą ilość czasu na oddalenie się i bezpieczną detonację bez utraty hp, nie mówiąc nawet o uniknięciu kosa albo uniknięciu uwagi graczy dookoła. Oprócz tego, warto zwrócić uwagę na animacje (chociaż bywają one zwodne), bo istnieje wyraźna różnica między holsterem a trzymaniem remote w łapie.

Link to post
Share on other sites
50 minut temu, el smierdzielo napisał:

Gdyby nie było widać tego, jak ktoś trzyma remote'a: OK

 

Niestety muszę się nie zgodzić, ponieważ (mówię tutaj o doświadczonych graczach, randomy nawet nie wiedzą, że jest coś takiego jak remote.) łatwo odróżnić, jak ktoś trzyma remote'a, a pozycję bez broni (nie wiem jak to nazwać inaczej).

 

 

 

Najwidoczniej nie przeczytałeś o czym dokładnie była moja wypowiedź. Nie chodzi o to, czy go widać, czy go nie widać. Chodzi o to, że kiedy ktoś ma kupionego remote'a, to może mieć galila w łapie, a ty nawet nie wiesz, że on tego remote'a ma. Ta osoba tylko czeka, aż znajdzie dogodną dla niej okazję by zmienć tego galila od razu na remote'a. Jeśli nie patrzysz za siebie 24/7 to nie masz jak tego zkontrować. Widziałeś typa, co z 20 metrów biegnie na Ciebie z remotem w ręce? Bo ja jakoś nie. Jak już to z jakąś bronią, a dopiero, jak już zdąży się do Ciebie "przytulić", to zmienia na ten nieszczęsny item.

 

16 minut temu, jacula bałagan napisał:

Według mnie każdy item w tej grze jest grywalny tak, jak sobie chcesz osobiście z niego zagrać. Gdyby wszystko miało jedyny, odgórnie określony, zamierzony sposób działania, to chyba z barnacle'a nie dałoby się do kogoś podbiec i unieruchomić go, podkładając stworka w jego własnym ciele?

Da się, bo to bug. Tak jakby w tej grze było mało bugów. Słaby przykład.

22 minuty temu, jacula bałagan napisał:

Myślę, że liczy się to, co gracze sami wymyślą, oczywiście jeśli nie przekracza to granic game breakingu, chociaż remote i tak nie jest op.

Nie jest op? Przecież to jest prawie jak position swapper, też masz gwarantowane zabicie wybranej przez Ciebie jednostki, jeśli tylko wiesz co robisz.

24 minuty temu, jacula bałagan napisał:

Każdy ogarnięty gracz który mógłby być celem zamachu jako pojedyncza jednostka odróżni dźwięk remote po sekundzie od podłożenia, zaraz po tym prawdopodobnie zacznie panicznie obracać się dookoła siebie i klikać bind na kosa. Daje to traitorowi bardzo małą ilość czasu na oddalenie się i bezpieczną detonację bez utraty hp, nie mówiąc nawet o uniknięciu kosa albo uniknięciu uwagi graczy dookoła.

Na reakcję masz sekundę, więc tak jak już wcześniej pisałem, jeśli ktoś zdąży wykorzystać twój moment nieuwagi, będziesz martwy. No chyba, że mówimy tu o sytuacji, w której podejdziesz do takiej osoby i staniesz prosto przed nią, albo po prostu będziesz się spodziewał od niej remote'a. Żeby się jednak zawsze go spodziewać, musisz cały czas patrzeć za siebie. Czy w sekundę naprawdę zdążysz się odwrócić i odpowiednio zareagować, jeśli się tego NIE spodziewasz?

Co do uniknięcia uwagi graczy dookoła, przypomnę sytuacje ze swapperem. Ktoś mógł być w tłumie, ktoś mógł krzyczeć, że nagle spada, a nikt nawet nie zauważył co się stało lub nie zwracał uwagi. Wiadomo, jacy są gracze, ogarnięty gracz to zobaczy, więc chyba przy ogarniętym graczu tego nie zrobisz. Co więc możesz zrobić? Możesz po prostu pójść i użyć remote na kimś innym, na kogoś, przy kim nikogo nie ma, kto mógłby to zobaczyć, prosta sprawa. Reszta natomiast? "Yyyy.... Co jest??? Ktoś umarł... Ktoś umarł od wybuchu... C4 wybuchło!"

26 minut temu, jacula bałagan napisał:

Oprócz tego, warto zwrócić uwagę na animacje (chociaż bywają one zwodne), bo istnieje wyraźna różnica między holsterem a trzymaniem remote w łapie.

Przeczytaj to co napisałem do el smierdzielo.

Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, jacula bałagan said:

remote i tak nie jest op

 

Kłóciłbym się, bo większość przedmiotów trzaskająca blast damage jest bardzo silna. Z doświadczenia, jestem w stanie powiedzieć że remote jest lepszym jihadem, bo nie musisz czekać tak długo aby go odpalić i to jest największym mankamentem tej broni - powinna mieć nie cooldown po którym można na kogoś podłożyć remote, lecz po którym można kogoś zdetonować. At this point remote opłaca się używać w dwóch przypadkach - na grupce kilku osób lub na pojedynczej osobie, której po prostu chcesz uprzykrzyć grę, bo nie zdąży zareagować na remote'a (>>topkek<<). Oba są casualowe i bardziej irytujące, niż skillowe i wprowadzające coś ciekawego na serwer.

 

Druga sprawa, to że high explosive jest jeszcze potężniejszą bronią, tylko zwiększa się trochę skill cap, bo potrzeba umieć liczyć do pięciu. Co jeszcze lepsze, to że nawet nie kosztuje ani jednego kredytu i jest bronią ogólnodostępną. Może to co piszę jest dość kontrowersyjne, ale szczerze bym go usunął albo zmniejszył zadawane obrażenia.

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Krzaczkowa Świnka napisał:

Co do uniknięcia uwagi graczy dookoła, przypomnę sytuacje ze swapperem.

No dobra skoro porównujesz broń, która wygląda JAK ZWYKŁY PISTOLET I NAWET NIE WIESZ KIEDY TYM DOSTAŁEŚ to XD trochę, w takim razie przejdźmy do rzeczy, które są bardziej niezbalansowane od remote'a, a jakoś nikt o tym nie pisze. (Jedynie Szjdss wyżej).

 

-High explosive granat, który może zabić kilku innocentów albo jeden target (TAK SAMO JAK REMOTE) Z DALEKA!!!!

 

 

A tutaj chyba najlepszy przykład:

 

Kochana autopompa, która może zabić w plecy jednym strzałem, a Ty również nie możesz się tego spodziewać.

 

Kochana autopompa, która zabija detektywa w kamizelce na strzała, a Ty nic nie możesz zrobić.

 

 

Jeśli już mamy płakać tutaj o op rzeczy, to zróbmy coś z tymi podanymi wyżej zamiast zmieniać te zbalansowane:DD.

Godzinę temu, Krzaczkowa Świnka napisał:

Czy w sekundę naprawdę zdążysz się odwrócić i odpowiednio zareagować, jeśli się tego NIE spodziewasz?

Zdążysz dać kosa, który będzie na chacie albo na twoim ciele, jeśli je ktoś sprawdzi.

 

 

 

 

Więc tak, na moje:

 

-Znerfić high explosive

-Znerfić autopompę

 

 

 

EDIT 23:35

 

-Usunąć high explosive jako zwykły granat i dodać go do sklepu dla Traitorów

 

 

A dopiero później się brać za rzeczy, które nie są aż tak niezbalansowane.

 

 

 

 

 

Edited by el smierdzielo
Link to post
Share on other sites

Mmmmmm, może w końcu coś się zmieni z broniami na które w końcu ktoś narzeka nie tylko na serwerze, a na forum.

IMHO, na mapie nie powinno być żadnej one shot broni poza loco/snajperkami i ewentualnie tą zapomnianą pompką.

 

HE - ma o wiele za duży radius. Najwięcej killi ile udało mi się zrobić jednym nadem to 6. Najlepiej by było, gdyby statami przypominał tego HE z csgo. Maks 50-60 hp i bardzo duży opad w obrażeniach, tym dalej od epicentrum wybuchu.

 

Auto pompa - to jakiś joke dalej xD. Pamiętam, że arczi mi kiedyś pisał, że bronie w Vanilla TTT są op as fuck. Zgodzę się i pragnę zauważyć, że dmg tej broni dalej jest niezmieniony, zmieniane są inne aspekty, ale nie te o które gracze proszą. Nerf dmg plz, albo chociaż usuńcie headshot multiplayer, broń robi 88 hp w wszystkich pelletach, jeden wpadnie w głowę i masz pograne z multiplayerem heada na 3 do 140J. Jeszcze jak weźmie to jakaś małpa jak ja, ez życiówka i 2.0 scorea na gametrackerze. Pomijam fakt, że shotguny przyciągają takich graczy najczęściej.

 

Remote - jak już kiedyś pisałem, świetny do zoneowania graczy. Chcesz kogoś wkurzyć i pożegnać z serwera, plantuj mu to na zadku co rundę, o takich sytuacjach coś mógłby powiedzieć major, albo Tomislav z 2018. Nie jestem fanem one hit broni, jak ma być dalej na serwie, zwiększcie czas który trzeba odczekać od momentu nałożenia, do momentu detonacji. Grać się nie chcę, jak podchodzi do mnie z tym traitor i wie, że jestem warty przynajmniej 1/4 innocentow, jeśli chodzi o gameplay.

 

Barnacle -  kark sobie idzie złamać pod koniec rund, jak praktycznie na każdym suficie może być ich farma. Ograniczenie do jednego.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...