Jump to content
Sign in to follow this  
Matrix.PL

|Trouble in Terrorist Town| Matrix.PL™

Recommended Posts

1. Wiek (wymagany >= 16): Zależy jak liczyć, ale między 15, a 16.

2. Kontakt GG i e-mail: GG: -  E-mail: Przyjmijmy na chwilę obecną ten, chociaż się zobaczy.. [email protected]

3. Steam ID oraz namiary: STEAM_0:1:59836683 | https://steamcommunity.com/profiles/76561198079939095

4. Coś o sobie, czy byłeś już gdzieś adminem/operatorem, dlaczego to właśnie Ciebie szukamy, itd. To co by tu napisać. Na serwerze gram od prawie roku, natomiast ogólnie na Strefie Gier zacząłem grać jeszcze długo przed postaniem TTT (ponad rok wcześniej). Licząc wszystkie przypadki, gdy miałem jakieś większe uprawnienia, to będzie okrągłe zero. Zwłaszcza, że nigdy nawet się nie "ubiegałem" o wyższe stanowisko, niż gracz. I tak szczerze, to dalej nie do końca jestem przekonany czy w ogóle fatygowanie się z tym podaniem było dobry pomysł. Dlaczego właśnie mnie szukacie? Większość by napisała "bo jestem miły i przyjacielski" albo inne - z często naciągane - rzeczy. A tak szczerze, to nie wiem czy w ogóle kogoś szukacie. Nie wspominając już o tym, czemu właściwie miałbym to być ja. Swoją drogą trochę mnie ciekawi, jak się zepsuje o mnie opinia, jak dostałbym w mniejszym lub większym stopniu władzę (nie mówię, że na pewno się zepsuje, ale nie będę kłamał, nigdy żadnych uprawnień nie miałem). I oczywiście nie miałem nawet pisać podania. Ze 3 osoby chyba się pytały czy też spróbuję, to pomyślałem "najwyżej mi zabiorą admina/operatora i dadzą bana." Pytanie o długość, no ale... Mam nadzieję, że nie mówiłem teraz o banie permanentnym. O czym to ja... A. Większość serwera raczej spotkała mnie chociaż kilka razy. Nie tylko tego, bo na Placu też zdążyłem się pozytywnie wyróżnić... a przynajmniej tak mi się wydaje.

5. Na Murder i Zombie dodatkowo wymagana znajomość języka angielskiego. Kiepsko, ale przynajmniej nie jest na TTT wymagany.