Jump to content
Sign in to follow this  
Kare

Regulamin Serwera

Recommended Posts

Regulamin serwera "[PL] Garry's Mod TTT | Strefa Gier |" 

 

Zasady ogólne

  1. Wchodząc na serwer automatycznie akceptujesz niniejszy regulamin.
  2. Polish in a voice chat only. If you can’t use it, use text chat and radio commands for communication.
  3. Reklamowanie serwerów nienależących do sieci StrefaGier jest zabronione. Dotyczy to czatu głosowego, pisanego, sprayów oraz nicków.
  4. Zakazuje się nadużywania mikrofonu, szczególnie, gdy dana osoba nie przeszła mutacji.
  5. Używanie modulatorów głosu jest zabronione.
  6. Używanie jakichkolwiek cheatów, hacków lub innych metod dających przewagę nad innymi graczami wiążą się z permanentnym banem.
  7. Zabronione jest wykorzystywanie błędów map. 
  8. Nick na serwerze musi być czytelny dla pozostałych graczy oraz możliwy do wpisania na polskiej klawiaturze. Zabronione jest umieszczanie adresów stron w nicku.
  9. Podszywanie się pod administrację będzie karane.
  10. Na serwerze obowiązują zasady netykiety. Zabronione jest umieszczanie treści obraźliwych, rasistowskich, erotycznych, łamiących prawa autorskie, niedozwolonych przez prawo RP oraz godzących w dobre imię drugiej osoby. Ponadto zabronione jest publikowanie wpisów obniżających ogólny poziom dyskusji. Obrażanie innych graczy lub nadmierne przeklinanie będzie wiązało się ze stosowną karą.
  11. Spam na czacie głosowym, pisanym jest niedozwolony. Zalicza się do tego również zachęcanie do wyboru, zmiany mapy lub wpisania określonych komend np. RTV
  12. Wszelkie działania na szkodę sieci StrefaGier będą surowo karane.
  13. Od otrzymanego bana odwołać się można w odpowiednim dziale na forum. Ostateczna decyzja należy do głównego administratora prowadzącego serwer.
  14. Wszelkie skargi i zażalenia należy zgłaszać na tzw. czat adminowski (@ wiadomość w grze) lub poprzez forum.


Rozgrywka

  1. Zakaz ghostowania - porozumiewania się z żyjącymi graczami po śmierci w celu przekazywania informacji związanych z daną rundą.
  2. Niewinnym i detektywom zabrania się współpracować/ignorować zdrajców.
  3. Bezpodstawne zadawanie innym graczom obrażeń jest zabronione i będzie karane.
  4. Zakaz trollowania, rozumianego jako działanie wymuszające stratę karmy. Wiąże się z tym celowe blokowanie przejść czy też popychanie ludzi propami.
  5. W momencie zabójstwa niewinnego z powodu fałszywego kosa wina spoczywa na osobie, która go wydała. Wydawanie kosów i celowe nie zabijanie takich osób uznawane jest za trollowanie.
  6. Gracze mogą zajmować pomieszczenia tylko wtedy, gdy zostało (wedle ich wiedzy) mało żywych graczy. Nie można zajmować pomieszczeń, które są potrzebne do przemieszczania się po mapie.
  7. Odpowiedź na "Lifecheck" jest nieobowiązkowa i nie może być podstawą do zabicia.
  8. W sytuacji gdy gracz A śledzi (podąża za) gracza B ten drugi może wydać polecenia zaprzestania tegoż procederu. Jeżeli gracz A nie zaprzestanie procederu- gracz B może go zastrzelić.
  9. Detektyw może przeszukać innego gracza tylko w przypadku uzasadnionego podejrzenia.
  10. Gracz, który nie jest podejrzany, może odmówić przeszukania jeżeli znajduje się w miejscu zagrażającym jego bezpieczeństwu (otwarte pole, ciasne i tłoczne pomieszczenie).
  11. Decyzja dotycząca sprawdzarki jest DOBROWOLNA i należy do gracza, co za tym idzie, nie musi wykonać polecenia detektywa z nią związaną.


Zgłoszenia w trakcie rozgrywki (report)

  1. Zgłoszenie powinno zawierać krótki opis sytuacji. Zgłoszenia bez opisu sytuacji nie będą rozpatrywane.
  2. Brak odpowiedzi lub wyjaśnienia sytuacji w zgłoszeniu jest jednoznaczne z przyznaniem się do winy.
  3. Zgłoszenia zawierające wyzwiska, kłamstwo, wulgarny język lub rażące niedbalstwo będą karane.
  4. Nie można pisać zgłoszenia nie będąc osobą uczestniczącą w zdarzeniu.
  5. Administratorzy oraz operatorzy nie sprawdzają zgłoszenia, jeśli są stroną w sporze- robi to inna osoba z stosownymi uprawnieniami.


Regulamin Administratora

  1. Administrator powinien dawać przykład dobrego zachowania.
  2. Administrator ma zakaz nadużywania władzy.
  3. Administrator to obowiązek, a nie przywilej.
  4. Administrator może ustalić dodatkowe zasady, nieujęte w regulaminie.
  5. Nieaktywni lub odznaczający się niską frekwencją administratorzy będą usuwani. Nieobecność należy zgłosić w odpowiednim temacie na forum.
  6. Administrator ma obowiązek aktywnie uczestniczyć w życiu zarówno serwera jak i forum.
  7. Kandydat, którego podanie zostało pozytywnie rozpatrzone, zostaje przyjęty na okres próbny na stanowisku operatora. W trakcie okresu próbnego kandydat poddawany jest ocenie, która decyduje o promocji do administratora lub utracie uprawnień.


Sytuacje nieopisane w regulaminie oraz wysokość kary pozostawia się ocenie administracji.


Aktualna lista administratorów wraz z oznaczeniami kolorów obecnymi na serwerze znajduje się tutaj.

Wątpliwości związane z regulaminem i jego interpretacją należy wyjaśnić na forum.

 

Zmiany wchodzą w życie 7 dni od ostatniej aktualizacji regulaminu. Zmiany zaznaczone są kolorem zielonym

 

Ostatnia aktualizacja: 19.04.2020

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...