Jump to content
Sign in to follow this  
Zuris

Kosa

Recommended Posts

Mam pomysł na to, żeby zmniejszyć obrażenia noża do jakichś 75. Na starcie można zabić bez problemu detektywa kosą za jeden kredyt, a to daje nam 2 kredyty/strikera, więc jak niczego się nie zrypczy, to można wybić jakąś 1/2 inno. Kosa ma także w sobie jakąś skrytkę na ciała- nikt ich praktycznie nie sprawdza. Poza tym niezmiernie wkurza, gdy mamy przewagę broni, zwycięstwo jest praktycznie pewne lub jesteśmy sam na sam, a my nawet nie zdążymy zareagować, bo już padliśmy. Po zmniejszeniu obrażeń nóż zostanie cichy i zabójczy, ale co lepsi zdążą dać kosa lub nawet zabić, gdy ktoś w nich wali tymże przedmiotem. Zapraszam do dyskusji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem jest dobrze jak jest. Kosa daje jednego fraga i zostawia dna. Bezkarnie pozwala zabić inno/dete tylko, jeśli zdrajca pomyśli i zbierze skaner dna. Jeśli go zostawi to wyłącznie wina inno, że nie potrafią dojść do tego, kto zabił. Poza tym noża można użyć tylko raz, więc daje tylko jedno zabójstwo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już zmniejszenie jej damage było omawiane. Daje on tylko 1 ale pewnego kill. Po zmniejszeniu jej dmg nawet 1 kill nie byłby pewny. Jak już za kosę płacimy ten 1 kredyt to chcemy mieć chociaż jednego killa. Do tego zostawia długie DNA więc jest zbalansowana. Idea kosy polega też na szybkim i cichym zabójstwie więc po co to zmieniać.

Edited by raver

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

 

Agrh! Ta przeklęta kosa! Nie raz ogary zostają zabite na początku rundy, bo zdrajcy "targetują" swoje cele. Sam zresztą dostaje białej gorączki gdyż nie mam jakichkolwiek szans na obronę. Moim zdaniem do nerfa (75 lub 50 za hit - dobry rzut i tak powoduje instakilla).

 

Pozdrawiam

Yor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno zabicie za bardzo długi czas DNA jest ok. Bardziej irytujące było by dźgnięcie kogoś nożem i zgon bo drugi raz nie zdąży już traktor machnąć nożem. Dodatkowo żeby zabić trzeba być blisko ofiary i mieć czystą drogę ucieczki. Rozumiem AWP która jest bronią zabijającą na strzał kilka osób na jeden magazynek z dalekiego dystansu ale nóż jest w dobrym stanie jak jest.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezu - odkopujecie dawno pogrzebany temat...
Kosa jest dobra. Zużycie jednego kredytu = jeden pewny kill. Powtórzę to co napisali na górze m.in. Esmerill i raver: Zabójstwo zostawia DNA na prawie 2 minuty, a jak Detektyw ma grubą dupę i wolno idzie po to DNA albo Inno pierwszy raz widzi laleczkę VooDoo (czyt. Skaner) i musi sobie ją obejrzeć to się nie dziwcie, że zdrajcy uchodzą z życiem. 
A to że zabijają ogarów na starcie to efekt tego na co czekałem od ponad pół roku - MYŚLENIE! W końcu nasi gracze zaczęli grać z głową a nie czyjąś głową...
To tyle pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydaję mi się że kosa jest zawsze kupowana na graczy lepszego poziomu jak np p?. Sam ją kupuje ale ner do 75 by się przydał bo jak zabije sie jednego D to już koniec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozwólcie, że wtrącę 2 grosze.
Osobiście bardzo sobie cenie kosę jako broń pozwalająca wyeliminować jedną z np. dwóch osób.
Wlatuje w dwóch gości, jeden pada od kosy, i zanim drugi się zorientuje to dostaje serie rakotwórczego ołowiu w facjatę.
Sęk w tym, że osłabienie kosy spowodowałoby zabranie tak na prawdę jedynego "pewniaka" na killa. To jedyna bron, która
może zabić po cichu na tzw. "hita" gdziekolwiek się nie trafi. Mowie o broni, nie o trapach i temu podobnych.
Moja opinia jest taka że jest dobrze tak jak jest, i powinno się zostawić kose w spokoju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...