Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Dzisiaj
  2. Latający

    Wracamy do żywych

    Normalnie z krzesła spadłem.
  3. Wczoraj
  4. Arczi

    Wracamy do żywych

    Potwierdzam, forum traktuje indeksuje jako https://hindunames.net/
  5. Hans Kloss

    Metal i Rock

    @PutaMadreNowy teledysk Powerwolf był kręcony w Polsce, nawet w pewnym momencie widać Biblię po polsku 😛
  6. Heroes

    Wracamy do żywych

    Nie wiem czy to problem jakiś czy niewinny żarcik, ale jak wyszukuje się strefegier to opis strony na google twierdzi, że pod tą domeną kryją się hinduskie imiona dla dziecka
  7. PutaMadre

    Metal i Rock

    Świetna piosenka rosyjskiego zespołu: I nowy Powerwolf: Oraz Korpiklaani:
  8. Sir. Danken Lore

    balans

    Witam, chciałbym dodać swoje dwa grosze do tematu. Przyznam z bólem (jako stały użytkownik deagla), że broń co jak co była overpowered as fuck. Jako broń krótka sprawowała się o wiele lepiej od innych pistoletów, przez co jej częstotliwość pojawiania się w rękach graczy była o wiele za duża. Żaden inny pistolet nie miał takich obrażeń w ciało, celności i co najważniejsze, możliwości stukania one shotów, czy to innocentom, czy traitom/dete którzy keep in mind zawsze nosili pancerz obniżający obrażenia o całe 30% (mogę być w błędzie, jak ktoś to zauważy niech mnie poprawi). Jasne, takie one shotowanie brzmi fajnie i daje satysfakcję, jednak postawmy się w roli gracza który zginął od takie one shota. Został właśnie zabity z "PISTOLETU", od którego większy dmg mają tylko dwie snajperki na serwerze. Nie mógł on odpowiedzieć ogniem, czy dać kosa na strzelca, bo najzwyczajniej w świecie broń ta nie daje ku temu szansy. Dodajmy do tej sytuacji jeszcze sprawę, że mógł to być szczęśliwy strzał i mamy w sumie szybki przepis na frustrujący gameplay dla osoby która została zabita. Już nie wspomnę o tym, że Deagle mógł być używany jako broń główna jeśli gracz czuł się na tyle pewnie, jednak zajmował ten slot broni krótkiej. Broń krótka, przypomnę powinna być wyciągana gdy nie mamy nic lepszego na blisko, deagle jednak potrafił skutecznie zabijać na odległościach do tysiąca jednostek. Od takich właśnie zabaw jest broń długa, wiecie, ta zajmująca zazwyczaj drugi slot. Zgodzę się jednak, że nerf ten był dość mocno kontrowersyjny i przed wprowadzeniem go w życie, powinien zaistnieć jakiś post w propozycjach or something, by gracze mieli jakąś szanse wyrażenia swej opinii. Co do fala, well... it needs to be hit with a Nerfhammer. Broń niby doszła testowo, jednak te testy trwały trochę za długo. Ludzie pisali o niej już w pierwszym dniu pojawienia się tej broni. Podsumowując cały obraz wersji 3.20, uważam, że wprowadzone zmiany powinny zmniejszyć ilość występowania sytuacji po których mamy ochotę wpisać quit w konsoli. Widać, że serwer zmienia się na lepsze, a załoga TTT, chcę by gracze po zagranej sesji z serwera wychodzili z uśmiechem na twarzy. Keep at it tigers. To tyle ode mnie, żegnam i pozdrawiam.
  9. lewuz

    balans

    Niezłe obliczenia, ale to jest jak socjalizm - działa tylko na papierze. Nie wiem czy niestety czy na szczęście, po prostu taka jest prawda. Nie wziąłeś pod uwagę, że deagle jest nadal bronią, która często pada ofiarą brutalnych hitboxów. Jeśli nie zaliczy ci strzału lub spudłujesz podczas strzelania z deagla to zazwyczaj twoje życie zakończy seria z jakiejkolwiek broni lub strzał w głowę np. ze snajperki. Chyba, że potrafisz walić headshota na ślepo, gdy masz czerwony ekran. Jestem za przywróceniem starego deagla, którego na strefie pamiętam od 2014. PS. Nie wiem kim jesteś matematyku, ale widzę, że skradłbyś całe show na kabaretonie.
  10. ksawię

    balans

    Czasami to wydaje mi się, że administracja robi to co chcą gracze, ale po największej sile oporu, żeby z tym się bawić jak nadłużej?
  11. DragonFly

    SUMMER SALE 2018

    Don`t Starve Together już zakupione, a teraz tylko czekam na zestaw poziomów i skrzynek w DotA2.
  12. Zuris

    balans

    Nie czułem potrzeby, ale chyba muszę napisać: z jakiej pały matematycznie obliczasz umiejętności gracza w grze multiplayer? XD Ani to nikomu potrzebne, ani tym bardziej prawdziwe. Ale kij liczby muwiom dopszee no pszeciesz "Biorąc pod uwagę fakt, że deagle jest bronią jednostrzałową, a nie automatyczną, to możemy założyć iż każdy pocisk trafi cel." - To prawda stała opisująca życie codzienne każdego normalnego użytkownika, gdzie strzelanie w garrys modzie jest dość trudne (czerwony ekran, maaasa hitboxow, fakt, że nie zabijamy każdego, a myślimy, kto może być traitorem, a kto nie nie biorąc pod uwagę stresu (1v2 itp.), pozycji na mapie, dalej mi sie nie chce myslec). Ja sam z deagle'a nie trafiam jakos 3/7 strzałów, a nawet więcej, a trochę doświadczenia i umiejętności mam (nie chwaląc się, spokuuj). Stary AK nie miał praktycznie odrzutu, ale za to bardzo dobra szybkostrzelność i obrażenia zdolne zabijać na hita. Albo nie grałeś w ogóle na serwerze czy coś, albo autyzm masz, no sorry. P.S. Mam nadzieję, że rozjaśniłem trochę sytuacje porównaniem starej wersji tej broni do nowej i nie pojawi się już więcej stanowisk bez żadnych sensownych argumentów na ten temat. dzieki ziomek
  13. Jesus

    SUMMER SALE 2018

    Steam link
  14. Kare

    SUMMER SALE 2018

    Liczyłem na większą przecenę Wizard of Legend, ale i tak chyba po sesji się skuszę. Z innych ciekawych rzeczy myślę jeszcze nad The Long Dark, Nine Parchments i Shovel Knight: Treasure Trove.
  15. Tomislav

    balans

    Racja, odchodzący stali gracze to przecież bezsensowny argument.
  16. wodzu

    SUMMER SALE 2018

    Dzień dobry Ja mam ju w przysłowiowym "koszyku" Squad i PlayerUnknown’s Battlegrounds może coś w międzyczasie dojdzie.
  17. Ostatni tydzień
  18. PanDaJaPolicze

    balans

    Witam Nie czułem potrzeby wcześniejszego założenia konta, jednak pokazane wyżej informacje zmusiły mnie do tego. Wnioski i wartości wyjęte prosto z powietrza są niedopuszczalne w sytuacji, gdy chcemy coś udowodnić. Chciałbym to wam pokazać tworząc banalne wyprowadzenie, jak naprawdę wygląda sprawa z nowym i starym Deaglem, a także starym AK, które zostało użyte jako przykład. Możliwości AK47: 30 - Ilość naboi w magazynku AK47 20% - Szansa dla każdego z pocisków na trafienie w głowę, dla przeciętnego gracza. Czysto matematyczny przypadek: Korzystając z 20% prawdopodobieństwa otrzymamy 6 kul, które trafią w głowę. Stąd ilość naszych zabić wzrasta z 0 do 6. 30-6=24 - tyle naboi pozostanie w magazynku do przydzielenia pozostałym graczom, z czego żadna kula nie trafi już w głowę. Proporcje torso do głowy podstawowego modelu gracza w grze Garry’s mod tryb Trouble in Terrorist Town są większe niż 5:1, więc mamy pewność na trafienie w torso, więc możemy bez obaw założyć, że pozostałe pociski trafią w torso. Jednakże, aby przybliżyć nasze badanie do sytuacji na serwerze powiemy, że 2 kule poleciały w powietrze nie zadając obrażeń. Pozostajemy z 22 nabojami, które z pewnością trafią w torso. Korzystając z plików serwerowych otrzymujemy informację, że strzał w torso zadaje 20 obrażeń. Więc potrzebujemy 4 kul, aby nie ponosić żadnego ryzyka związanego z odbieraniem zdrowia calu. 22/4=5 r.2 Więc ilość zdobytych zabić wzrasta o kolejne 5. Więc mamy już na swoim koncie 11 zabójstw po wypróżnieniu jednego magazynka. W BCS (Best Case Scenario) doprowadzamy do masowego mordu w czasie 26*0,1 = 2,6 sekundy. Patrząc na WCS (Worst Case Scenario) czas wynosi zaledwie 2,8 sekundy. Jednak w obu przypadkach pozostajemy z dwoma nabojami w magazynku. Biorąc podane powyżej szanse na śmierć przy każdej nietrafionej kuli (30%) otrzymujemy wynik 11 zabić, dwa zapasowe naboje w magazynku i posiadamy spore szanse na przeżycie. Rozpatrzmy teraz możliwości broni podręcznej Deagle: 7 - Ilość naboi w magazynku Deagle 30% - szansa dla każdego z pocisków na trafienie w głowę, dla przeciętnego gracza. Czysto matematyczny przypadek: Korzystając z 30% prawdopodobieństwa otrzymamy 1 kulę, która trafi w głowę. Stąd ilość naszych zabić wzrasta z 0 do 1. 7-1=6 - tyle naboi pozostanie w magazynku do przydzielenia pozostałym graczom, z czego żadna kula nie trafi już w głowę. Proporcje torso do głowy podstawowego modelu gracza w grze Garry’s mod tryb Trouble in Terrorist Town ciągle takie same, mamy pewność na trafienie w torso, więc możemy bez obaw założyć, że pozostałe kule trafią w torso. Biorąc pod uwagę fakt, że deagle jest bronią jednostrzałową, a nie automatyczną, to możemy założyć iż każdy pocisk trafi cel. Pozostajemy z 6 kulami, które z pewnością trafią w torso. Korzystając z plików serwerowych otrzymujemy informację, że strzał w torso zadaje 37 obrażeń. Więc potrzebujemy 3 kul, aby nie ponosić żadnego ryzyka związanego z odbieraniem zdrowia kolejnego celu. 6/3=2 Więc ilość zdobytych zabić wzrasta o kolejne 2. Więc mamy już na swoim koncie 3 zabójstwa po wypróżnieniu jednego magazynka. W BCS (Best Case Scenario) doprowadzamy do śmierci 3 graczy w czasie 4,2 sekundy BCS = WCS ponieważ nie zakładamy błędu strzału. Ocena ryzyka za pomocą wskaźnika ryzyka - Risk Score Ocena ryzyka poszczególnych sytuacji może być opisana jako iloczyn S - możliwych skutków (następstw) sytuacji, E - częstości wystąpienia danego zagrożenia wobec osób oraz P - prawdopodobieństwa wystąpienia danego zdarzenia. Dla poszczególnych sytuacji opisanych w powyższym poście, można stwierdzić następujące wartości wskaźnika ryzyka: Sytuacja nr 1 - Deagle: Dla obu sytuacji możliwym końcowym skutkiem wydarzenia jest śmierć jednostki - przyjmuje się dla niej wartość S = 15. Narażenie jest rutynowe i występuje codziennie, więc przyjmuje niestety najwyższą możliwą wartość E - 10 jako przykład stałej ekspozycji na zagrożenie. Prawdopodobieństwo zostało przyjęte jak wyżej opisane na 90%, czyli 0,9. Daje nam to następujący wynik: S*E*P= 135 Taki wskaźnik wskazuje nam na istotne ryzyko i zalecane są działania mające na celu zmniejszyć tą wartość. Sytuacja nr 2 - Stary AK Wszystkie wartości przyjmuje się jak wyżej za wyjątkiem prawdopodobieństwa, bez zbędnych słów wychodzi nam następujący wynik: S*E*P = 45 Jest to znacznie mniejsze ryzyko niż w przypadku Deagla, które nie wymaga żadnych działań dla zmniejszenia tej wartości. Reasumując widzimy, że zmiany w deagle były zmianami na dobre. Nadmierne możliwości tej broni podręcznej były czymś prawie niedopuszczalnym, przez co reszta broni z tej kategorii była zwyczajnie od niej gorsza. Wysokie ryzyko starej wersji tej broni nie przejawia się w tym, jak łatwo, niezależnie od stanu karmy danego gracza, można było zabijać innych graczy. Jako broń nieautomatyczna średnia celność strzałów jest większa od broni automatycznych, przez co zabijanie 1 strzałem jest prostsze taką bronią, aniżeli automatyczną. Jeśli mówimy o nowym Deaglu, jest on prawie identyczny pod względem obrażeń przy strzałach w ciało i gorszy pod względem strzałów w głowę - ma on jednak wystarczająco duże obrażenia, aby dobijać chociaż minimalnie ranne cele. P.S. Mam nadzieję, że rozjaśniłem trochę sytuacje porównaniem starej wersji tej broni do nowej i nie pojawi się już więcej stanowisk bez żadnych sensownych argumentów na ten temat. Bibliografia: W.Krysicki i inni - Rachunek Prawdopodobieństwa i statystyka matematyczna Sheldon M. Ross - First Course in Probability Nassim Nicholas Taleb - Fooled by Randomness: The Hidden Role of Chance in Life and in the Markets Richard J Trudeau - Introduction to Graph Theory W.D. Wallis - Magic Graphs Post wyżej (wartości prawdopodobieństw - wierzę, że kolega Tomislav mimo wszystko nie wziął przypadkowych wartości i nie podawał ich jako prawda absolutna) Poniżej załączam grafy do bardziej złożonego pojęcia sytuacji. Analizę poniższych statystyk pozostawiam osobom chętnym, a niezdecydowanych serdecznie zachęcam do zagłębienia się w udostępnione grafy. Link do dokumentu excel z grafami (dysk google)
  19. Remzo

    Wracamy do żywych

    Gametracker Army poprawiony, jednak jeżeli chodzi o brak responsywności stylu forum, to niestety nic na to nie poradzimy. Styl jest licencjonowany za ładne parę baksów, więc myślę, że niedługo wyjdzie poprawiona wersja stylu. Pozdrawiam Remzo
  20. Akise

    SUMMER SALE 2018

    Cześć Chwalcie się co kupiliście albo macie zamiar kupić na obecnej przecenie, bo ja na razie mam w planach tylko Slay The Spire i w sumie kupiłbym coś jeszcze ;/
  21. Akise

    Darmowe gry na platforme Steam

    Shadowrun Returns Deluxe na Steama za darmo w Humble https://lowcygier.pl/darmowe/shadowrun-returns-deluxe-na-steama-za-darmo-w-humble-store/
  22. Heroes

    Wracamy do żywych

    Następny problem to taki, że wstawiane screeny sprawiają, że forum jakby sie kurczy, a ssy wystają poza forum. Ciężko to opisać
  23. Akise

    Wracamy do żywych

    GT Army opętało
  24. Heroes

    Wracamy do żywych

    Nie wiem czy to tylko na mobilnej wersji, ale jak ostatni post w temacie ma mniej niż dzień to zamiast godzin bądź minut w miejscu gdzie pokazane jest jak dawno temu ktoś sie wypowiadał w danym temacie pojawiają się jakieś dziwne procenty.
  25. An!maL

    Krwawe Wspomnienia Murdera

    Pora dodać jakieś prawdziwe wspomnienia, a kiedy mówię prawdziwe wspomnienia - mam na myśli czasy sprzed 2/3 lat Pierwsze co - pewnie to akuratnie mało osób kojarzy, bo albo są nowi, albo stara ekipa nie zagląda już na Strefę - Mini gry Azusa, za które zdobywało się Pkt do PointShop'u. Generalnie chodziło o przetrwanie. Ostatnia osoba przy życiu wygrywała. Tutaj generalnie kilka osób ze starej ekipa i jeszcze ja jako Admin. Dobre czasy :') Zabawy Azusa z Addonami Niestety tylko ten screen udało mi się znaleźć, leczy było tego więcej. No i pokaz mody, wersja Azususowska No i mała ściana sław sprzed roku czasu.
  26. Remzo

    Opinie o serwerze.

    @Rzuf Ja jestem jeden. Dopiero co uporaliśmy się z naprawą forum (ponad tydzień ciągłej grzebaniny), przez co zaniedbałem prywatne projekty. Chyba rozumiesz, że w takim wypadku pracę zarobkową stawiam wyżej od pracy charytatywnej? Tak czy siak - zmiany będą, jednak trochę później niż było to planowane. Pozdrawiam Remzo
  27. Rzuf

    Opinie o serwerze.

    Czekam z niecierpliwością na tego "dużego updejta", mam nadzieję, że zmiany na serwerze przyciagną starych jak i nowych graczy do grania, ponieważ ostatnio kiepsko z ludzmi na serwerze... W ciągu 30 dni serwer spadł o ponad 1000 miejsc w gametrackerze! Może serwer się prawie wszystkim znudził? Nie wiem... Ale mam nadzieję, że jeszcze wróci do świetnosci.
  28. Remzo

    Wracamy do żywych

    Polecam odświeżyć cache - na stronie głównej naciśnij CTRL+F5. Pozdrawiam Remzo.
  1. Pokaż więcej aktywności
×